DC Smoking Policy

Slovak translation: miestny zákaz fajčenia

08:48 Aug 17, 2007
English to Slovak translations [PRO]
Other / Health and safety
English term or phrase: DC Smoking Policy
Absolutely no smoking in the LPG area, always follow the DC smoking policy, ...
Andrea Demovič
Slovak translation:miestny zákaz fajčenia
Explanation:
Pokud z kontextu nevyplývá jinak, může to být omezení kouření platné v městě Washington (D.C.). Pokud každý čtenář textu ví, že jde o Washington, pak bych město v zájmu jednoduchosti vypustil a zvolil jen "místní". Pokud neví, budeš tam ten Wasnihgton muset zapracovat.

Ale může to být i úplně jinak - z kontextu jsme toho moc nedostali...
Selected response from:

Martin Janda
Czech Republic
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2miestny zákaz fajčenia
Martin Janda
3zásady týkajúce sa fajčenia v dátovom centre
Slavomir BELIS
3nefajčiarska politika (v dc)
Igor Liba


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
dc smoking policy
miestny zákaz fajčenia


Explanation:
Pokud z kontextu nevyplývá jinak, může to být omezení kouření platné v městě Washington (D.C.). Pokud každý čtenář textu ví, že jde o Washington, pak bych město v zájmu jednoduchosti vypustil a zvolil jen "místní". Pokud neví, budeš tam ten Wasnihgton muset zapracovat.

Ale může to být i úplně jinak - z kontextu jsme toho moc nedostali...

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: To slovo 'miestny' je dobre.

Asker: Ide tu o fajcenie v praci, ochranu pracov. prostredia, moze sa fajcit len vo vymedzenom priestore a case.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Chmelarova
2 hrs

agree  Zuzana Kapustova
1914 days

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dc smoking policy
nefajčiarska politika (v dc)


Explanation:
je to jeden tip.

vychadzam zo sucasnych iniciativ v EU o zavedenie "nefajciarskej politiky" - vid odkaz

Pokiaľ ide o rozsah pôsobnosti, podľa Zelenej knihy Komisie by pre zdravie obyvateľov znamenala najväčší prínos komplexná nefajčiarska politika, a dôkazy z celého sveta svedčia o tom, že táto alternatíva....

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2007-08-17 18:59:51 GMT)
--------------------------------------------------

anglicke znenie obsahuje vyraz "smoke-free policy"


    Reference: http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/0...
Igor Liba
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 63

2 days 4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dc smoking policy
zásady týkajúce sa fajčenia v dátovom centre


Explanation:
DC - is also - Data Centre. It is possible that they mean - Follow/Apply the DC Smoking Policy when in the LPG area.

Slavomir BELIS
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search