soft and hard limit - IFU

Slovak translation: mäkké (soft/meniteľné) limitné hodnoty vs. pevné (hard/nemenné) limitné hodnoty

09:09 May 22, 2017
English to Slovak translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / infusion pump
English term or phrase: soft and hard limit - IFU
Hard limits are fixed thresholds ... Soft limits: These can be exceeded but the following message appears on the display.
Alžbeta Takácsová
Slovakia
Slovak translation:mäkké (soft/meniteľné) limitné hodnoty vs. pevné (hard/nemenné) limitné hodnoty
Explanation:
Použité napríklad v patente na ifnúzny systém - teda z oblasti a podobného kontextu, ako prekladáte Vy.

Strana 8 z 48:

.. so záznamami o lieku v knižnici liekov asociovaný súbor pevných (hard) limitných hodnôt, stanovený institúciou, v ktorej je systém na infúziu lieku umiestnený, pricom regulátor je naprogramovaný tak, ze porovnáva parametre pumovania vložené operátorom s uloženými pevnými limitmi v kniznici liekov a ked vkladané parametre pumpovania presahujú pevný limit, regulátor spustí výstrazný signál...

.... súbor mäkkých (soft) limitných hodnôt ktoré ...
Selected response from:

Kristian Madar
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mäkké (soft/meniteľné) limitné hodnoty vs. pevné (hard/nemenné) limitné hodnoty
Kristian Madar
4limit predalarmu a limit alarmu (a zastavenia/vypnutia činnosti)
Igor BURAK


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
soft and hard limit - ifu
limit predalarmu a limit alarmu (a zastavenia/vypnutia činnosti)


Explanation:
https://www.google.it/#q=signalizácia predalarmu
https://www.google.it/#q=limit predalarmu

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2017-05-22 11:13:27 GMT)
--------------------------------------------------

Myslím, že principiálne sa na mojej verzii nič nemení. Predalarm je obvykle aktivovaný práve pri hodnote, ktorá je varovná, ale nespopôsobuje žiadny zásah (alarm/zastavenie/vypnutie, atd.). Alarm je aktivovaný pri prekročení kritickej hodnoty a spôsobí zásah. To či zásah znamená vypnutie zariadenia alebo zobrazenie hlásenia jednej z kritických úrovní alebo chýb na veci nič nemení. Ak sa vám slová predalarm zdajú byť viac strojového charakteru (aj keď sa samozrejme používajú aj v systémoch, ktoré so strojmi nemajú nič soločné, ako počítačové systémy, dozorné systémy, poplašné systémy, atď.) môžete tiež použiť výrazy LIMIT PRE PREDBEŽNÉ UPOZORNENIE A LIMIT PRE UPOZORNENIE.

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Ospravedlňujem sa, ale mala som uviesť širší kontext: Hard limits are fixed thresholds for the rate/dose/bolus volume and bolus rate stored in the database. Po prekročení daných hodnôt sa nespustí alarm, ale zobrazí správa, resp. upozornenie.


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
soft and hard limit - ifu
mäkké (soft/meniteľné) limitné hodnoty vs. pevné (hard/nemenné) limitné hodnoty


Explanation:
Použité napríklad v patente na ifnúzny systém - teda z oblasti a podobného kontextu, ako prekladáte Vy.

Strana 8 z 48:

.. so záznamami o lieku v knižnici liekov asociovaný súbor pevných (hard) limitných hodnôt, stanovený institúciou, v ktorej je systém na infúziu lieku umiestnený, pricom regulátor je naprogramovaný tak, ze porovnáva parametre pumovania vložené operátorom s uloženými pevnými limitmi v kniznici liekov a ked vkladané parametre pumpovania presahujú pevný limit, regulátor spustí výstrazný signál...

.... súbor mäkkých (soft) limitných hodnôt ktoré ...


    Reference: http://registre.indprop.gov.sk/registre/pdf/epatenty/0000/89...
Kristian Madar
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search