residual risks

Slovak translation: zostatkové riziká

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:residual risks
Slovak translation:zostatkové riziká
Entered by: Dušan Ján Hlísta

13:04 Jul 26, 2013
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / loading bellows
English term or phrase: residual risks
Warning of residual risks
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
zostatkové riziká
Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2013-07-26 13:09:41 GMT)
--------------------------------------------------

Alebo možno aj "zvyškové", ale "zostatkové" je asi lepšie.

Warning of residual risks
Upozornenie na zostatkové riziká

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2013-07-26 13:10:51 GMT)
--------------------------------------------------

alebo voľnejšie aj

zostávajúce, pretrvávajúce
Selected response from:

Slavomir BELIS
Slovakia
Grading comment
thank you very much for your help - Dušan
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5zostatkové riziká
Slavomir BELIS
4zostávajúce riziká
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4reziduálne/zvyškové riziká
tomasik


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
zostatkové riziká


Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2013-07-26 13:09:41 GMT)
--------------------------------------------------

Alebo možno aj "zvyškové", ale "zostatkové" je asi lepšie.

Warning of residual risks
Upozornenie na zostatkové riziká

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2013-07-26 13:10:51 GMT)
--------------------------------------------------

alebo voľnejšie aj

zostávajúce, pretrvávajúce

Slavomir BELIS
Slovakia
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 16
Grading comment
thank you very much for your help - Dušan
Notes to answerer
Asker: Ďakujem - tie "zostatkové" som prekpokladal aj ja (po vyhranej bitke je každý generálom, všakáno ?=) & you never can tell) - Dušo


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Lexa
15 mins
  -> Ď.

agree  Michal Zugec
16 mins
  -> Ď.

agree  Blanka Bajusová: Súhlasím so zostatkovým rizikom: "STN 01 0380 (11) definuje zostatkové riziko ako zostávajúca úroveň rizika po prijatí opatrení vyplývajúcich so zaobchádzania s rizikom (Residual risk)"
18 mins
  -> Ď.

agree  Vladimir Karoli
1 hr
  -> Ď.

agree  Vladimír Hoffman: Ja by som skôr použil zvyškové riziká.
3 hrs
  -> Ď.

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reziduálne/zvyškové riziká


Explanation:
Pojem reziduálne riziká (aj zvyškové riziká) ako ekvivalent anglického „residual risks“ sa používa v aktoch EÚ.

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2013-07-26 13:40:20 GMT)
--------------------------------------------------

Aj databáza IATE

Example sentence(s):
  • Členské štáty od prevádzkovateľov požadujú, aby zabezpečili, aby sa operácie prieskumu ložísk a ťažby ropy a zemného plynu na mori vykonávali na základe systematického riadenia rizík tak, aby boli reziduálne riziká závažných nehôd
  • Rozhodnutia o bezpečnostnej akreditácii prijaté v súlade s kapitolou III oznamuje Komisia Rade na informačné účely rovnako ako informácie o identifikovaných zvyškových rizikách.
tomasik
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zostávajúce riziká


Explanation:
a takto sa to najlepšie páči mne

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search