outlet spout lining

Slovak translation: obloženie výstupného hrdla

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:outlet spout lining
Slovak translation:obloženie výstupného hrdla
Entered by: Dušan Ján Hlísta

14:59 Jul 25, 2013
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / loading bellows
English term or phrase: outlet spout lining
The materials of the circular bellows, filter cartridges and outlet spout lining are of the antistatic type.
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
obloženie výstupového hrdla
Explanation:
Ja by som to dal takto jednoducho, netreba nad tým filozofovať

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2013-07-25 15:20:08 GMT)
--------------------------------------------------

lepšie by bolo obloženie výstupného hrdla.

'Výstupné hrdlo' má oveľa viac výskytov na internete ako 'výstupové hrdlo'
Selected response from:

Kristian Madar
Slovakia
Grading comment
thank you very much for your help - Dušan
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4povrchová úprava výstupného žľabu
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3 +1obloženie výstupového hrdla
Kristian Madar


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
obloženie výstupového hrdla


Explanation:
Ja by som to dal takto jednoducho, netreba nad tým filozofovať

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2013-07-25 15:20:08 GMT)
--------------------------------------------------

lepšie by bolo obloženie výstupného hrdla.

'Výstupné hrdlo' má oveľa viac výskytov na internete ako 'výstupové hrdlo'

Kristian Madar
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 16
Grading comment
thank you very much for your help - Dušan

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Lexa: Áno, výstupného.
4 hrs
  -> Ďakujem

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
povrchová úprava výstupného žľabu


Explanation:
radsej by som siel takto na istotu s tym "lining", lebo zatial bez kontextu nevieme o aky typ povrchovej upravy sa jedna - ci je to povrstvenie plastom, vymurovka, nater, nastrek alebo hoci aj oblozenie plechom ci drevom.
A okrem toho "lining" moze kludne byt aj obruba.
A v technickom kontexte "spout" prekladam ak "žľab"

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2013-07-26 09:08:12 GMT)
--------------------------------------------------

No ved to! Preto by som sa priklonil radsej k tej "povrchovej uprave", lebo tento pojem by potom mohol zahrnat aj "vystelku" a "obrubu"

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: no mohla by to byť nebodaj aj výstelka...





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search