No admissions are made as to the Prosecution case.

Slovak translation: V rámci tejto obžaloby neexistujú žiadne priznania.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:No admissions are made as to the Prosecution case.
Slovak translation:V rámci tejto obžaloby neexistujú žiadne priznania.
Entered by: Slavomir BELIS

09:19 May 4, 2014
English to Slovak translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / defence statement
English term or phrase: No admissions are made as to the Prosecution case.
I'm struggling to work out what exactly does this sentence mean, as to translate it correctly. It's from a defence statement. The charged person denies breaking the law.
zola77 (X)
United Kingdom
V rámci tohto prípadu obžaloby neexistujú žiadne priznania.
Explanation:
alebo
V rámci tohto prípadu trestného stíhania neexistujú žiadne priznania.

alebo doslovnejšie
Pokiaľ ide o tento prípad obžaloby, neexistujú žiadne priznania.
Pokiaľ ide o tento prípad trestného stíhania, neexistujú žiadne priznania.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2014-05-04 15:20:44 GMT)
--------------------------------------------------

alebo možno aj jednoduchšie

V rámci tejto obžaloby neexistujú žiadne priznania.
V rámci tohto trestného stíhania neexistujú žiadne priznania.





Selected response from:

Slavomir BELIS
Slovakia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4V rámci tohto prípadu obžaloby neexistujú žiadne priznania.
Slavomir BELIS
3 -2priznanie nie je dôvod na obžalobu
Maria Chmelarova


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
no admissions are made as to the prosecution case.
priznanie nie je dôvod na obžalobu


Explanation:
na stíhanie

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Vladimír Hoffman: Nie, toto nie je správna interpretácia.
21 hrs

disagree  Nathaniel2: Vladimir is right, the interpretation here is all wrong
1 day 5 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
no admissions are made as to the prosecution case.
V rámci tohto prípadu obžaloby neexistujú žiadne priznania.


Explanation:
alebo
V rámci tohto prípadu trestného stíhania neexistujú žiadne priznania.

alebo doslovnejšie
Pokiaľ ide o tento prípad obžaloby, neexistujú žiadne priznania.
Pokiaľ ide o tento prípad trestného stíhania, neexistujú žiadne priznania.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2014-05-04 15:20:44 GMT)
--------------------------------------------------

alebo možno aj jednoduchšie

V rámci tejto obžaloby neexistujú žiadne priznania.
V rámci tohto trestného stíhania neexistujú žiadne priznania.







Slavomir BELIS
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 52
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Fabian
14 hrs

agree  Vladimír Hoffman: Dal by som tú jednoduchšiu verziu s "V rámci obžaloby neexistujú"
21 hrs

agree  Denisa Sekeresova
21 hrs

agree  Nathaniel2: not sure which phrase is the most "Slovak", but all of them capture the meaning
1 day 5 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search