RFID Tags

Slovak translation: Rádiofrekvenčné identifikačné (RFID) označenia/značky

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:RFID Tags
Slovak translation:Rádiofrekvenčné identifikačné (RFID) označenia/značky
Entered by: Dušan Ján Hlísta

17:46 Nov 12, 2018
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - General / Conversation / Greetings / Letters / dýchacie prístroje
English term or phrase: RFID Tags
*
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
Rádiofrekvenčné identifikačné (RFID) označenia/značky
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2018-11-12 18:31:51 GMT)
--------------------------------------------------

skúste si nájsť dokument I362_RFID manual_web - Honeywell - RFID Adhesive Tag
Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
zadávateľ požadoval použiť tags - inak vďaka!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1RFID štítky
Vladimir Sudakov
4Rádiofrekvenčné identifikačné (RFID) označenia/značky
Igor Liba
4rádiofrekvenčné identifikačné (RFID) prívesky
Kristian Madar


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
rfid tags
RFID štítky


Explanation:
Štítok s funkciou RFID


    Reference: http://sk.rfidcardcube.com/ntag215-anti-metal-rfid-label
Vladimir Sudakov
Slovakia
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in SlovakSlovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
15 hrs
  -> Ďakujem!

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
RFID tags
rádiofrekvenčné identifikačné (RFID) prívesky


Explanation:
Alebo aj rádiofrekvenčné identifikačné čipy (RFID) čipy

https://meratest.sk/prislusenstvo-pre-alphapat-mi-2142/1298-...



Kristian Madar
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: prívesky sa mi pozdávajú najsamviac - vďaka Kris!


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rfid tags
Rádiofrekvenčné identifikačné (RFID) označenia/značky


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2018-11-12 18:31:51 GMT)
--------------------------------------------------

skúste si nájsť dokument I362_RFID manual_web - Honeywell - RFID Adhesive Tag


    https://www.kodys.sk/rfid-radio-frekvencna-identifikacia
Igor Liba
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 20
Grading comment
zadávateľ požadoval použiť tags - inak vďaka!
Notes to answerer
Asker: viac sa mi pozdávajú prívesky alebo dokonca štítky (ak sú lepiace)... ťažko povedať! Inak vďaka!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search