sand art bottles

Slovak translation: fľaše s farebným pieskom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sand art bottles
Slovak translation:fľaše s farebným pieskom
Entered by: Dušan Ján Hlísta

13:57 Apr 25, 2014
English to Slovak translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: sand art bottles
položky v tabuľke
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
fľaše s farebným pieskom
Explanation:
Podľa obrázkov je to podľa mňa takéto jednoduché.
Selected response from:

Lucia [Lulu] Lay
United States
Grading comment
súhlasím.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fľaše s farebným pieskom
Lucia [Lulu] Lay
4umenie z piesku vo fľaši/obraz z piesku vo fľaši
Kristian Madar
4fľaše s umením z piesku
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3pieskotvorba vo flasi
Maria Chmelarova


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umenie z piesku vo fľaši/obraz z piesku vo fľaši


Explanation:
Može to byť napr. obraz vo fľaši z piesku.

http://www.mojevideo.sk/video/167c3/obraz_vo_flasi.html

Ale može to byť aj piesková maľba a fľašu (podľa kontextu)

Kristian Madar
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pieskotvorba vo flasi


Explanation:
nieco ine, kedze navrstvenie piesku vo flasiach nie je "umenie".

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fľaše s farebným pieskom


Explanation:
Podľa obrázkov je to podľa mňa takéto jednoduché.


    Reference: http://www.orientaltrading.com/api/search?Ntt=sand+art+bottl...
    Reference: http://ih3.redbubble.net/image.9675227.8756/flat,550x550,075...
Lucia [Lulu] Lay
United States
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
súhlasím.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fľaše s umením z piesku


Explanation:
a ja zase takto - prosim pozor na mnozne cislo :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search