zero gas

Slovak translation: nulová koncentrácia plynu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:zero gas
Slovak translation:nulová koncentrácia plynu
Entered by: Dušan Ján Hlísta

13:12 Sep 28, 2018
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: zero gas
nsure that there is zero gas present in the vicinity of the Searchpoint Optima Plus.
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
nulová koncentrácia plynu
Explanation:
Jedna sa tu o honeywell senzor pritomnosti plynu:

https://www.honeywellanalytics.com/en/products/Searchpoint-O...

Svoj preklad podporujem prácou o senzoroch plynu na báze Co2 (vysoke uceni tehcnicke Brno), kde sa ich citlivost stanovuje meraním pri nulovej koncentrácii plynu

strana 25:
https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?f...

Citlivosť bola počítaná ako pomer zmeny odporu senzora pri danej koncentrácií
plynu, voči odporu senzora pri nulovej koncentrácií organického plynu

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2018-09-28 14:07:36 GMT)
--------------------------------------------------

nulovací plyn, 290 000 nalezov na google,

https://www.google.sk/search?q=nulovací plyn&oq=nulovací ply...
Selected response from:

Kristian Madar
Slovakia
Grading comment
najelegantnejšie - vďaka
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1nulová koncentrácia plynu
Kristian Madar
5žiaden plyn
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3nulový plyn
Michal Zugec


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nulová koncentrácia plynu


Explanation:
Jedna sa tu o honeywell senzor pritomnosti plynu:

https://www.honeywellanalytics.com/en/products/Searchpoint-O...

Svoj preklad podporujem prácou o senzoroch plynu na báze Co2 (vysoke uceni tehcnicke Brno), kde sa ich citlivost stanovuje meraním pri nulovej koncentrácii plynu

strana 25:
https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?f...

Citlivosť bola počítaná ako pomer zmeny odporu senzora pri danej koncentrácií
plynu, voči odporu senzora pri nulovej koncentrácií organického plynu

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2018-09-28 14:07:36 GMT)
--------------------------------------------------

nulovací plyn, 290 000 nalezov na google,

https://www.google.sk/search?q=nulovací plyn&oq=nulovací ply...

Kristian Madar
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 28
Grading comment
najelegantnejšie - vďaka
Notes to answerer
Asker: Súhlasím Kris


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Igor Liba
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
žiaden plyn


Explanation:
toto mi pripadá najsamfasa :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 60

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nulový plyn


Explanation:
Len som to tak skúsil dať do Googla - cca 600 výskytov.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2018-09-28 15:47:05 GMT)
--------------------------------------------------

Áno, aj "nulovací" - a v rovnakom kontexte -:)

Example sentence(s):
  • FID Generátor vyrába súčasne dva plyny, nulový plyn a vodík o čistote 99,9995%.

    Reference: http://www.regulaservis.sk/PARKER/SK%20subory/generator%20pl...
Michal Zugec
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: dokonca nulovací playn


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.: žiaden plyn má až 450 000 výskytov :-) :-)
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search