Pilot

Slovak translation: riadiaci ventil (alebo servoventil)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pilot
Slovak translation:riadiaci ventil (alebo servoventil)
Entered by: Dušan Ján Hlísta

13:00 Sep 26, 2018
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Pilot
Numbers of valve per Pilot
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
riadiaci ventil (alebo servoventil)
Explanation:
sorry guys, opravujem sám seba, práca chvatná, málo platná :-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Pilot_valve

https://dict.leo.org/englisch-deutsch/pilot valve



--------------------------------------------------
Note added at 4 dnů (2018-10-01 07:43:47 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ďakujem Dušan!
Selected response from:

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Grading comment
ďakujem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4riadiaci ventil (alebo servoventil)
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4 -1pilot (počet valcov na pilota (formule 1))
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
2skúšobná linka/prevádzka
Michal Zugec


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
pilot
pilot (počet valcov na pilota (formule 1))


Explanation:
https://www.quora.com/What-do-you-call-a-formula-1-pilot

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Peter Kissik: To ťažko. Bez kontextu to je iba výstrel do tmy. Okrem toho valve je ventil, nie valec :-)
1 hr

17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pilot
skúšobná linka/prevádzka


Explanation:
To by určite chcelo viac kontextu.
Vzhľadom na predchádzajúce otázky asi ide o nejakú výrobu, takže asi skúšobná/testovacia linka.

Trochu od veci - ja som stíhací pilot a mám fixný počet "ventilov". Ale toto budú asi nejaké iné -:)

Michal Zugec
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pilot
riadiaci ventil (alebo servoventil)


Explanation:
sorry guys, opravujem sám seba, práca chvatná, málo platná :-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Pilot_valve

https://dict.leo.org/englisch-deutsch/pilot valve



--------------------------------------------------
Note added at 4 dnů (2018-10-01 07:43:47 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ďakujem Dušan!

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 60
Grading comment
ďakujem




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search