Anti-Drop Sensors

Slovak translation: protipádové senzory

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Anti-Drop Sensors
Slovak translation:protipádové senzory
Entered by: Dušan Ján Hlísta

16:26 Oct 26, 2015
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / general
English term or phrase: Anti-Drop Sensors
xxx
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
protipádové senzory
Explanation:
http://www.zlacnene.sk/detail/roboticky-vysavac-samsung-vcr-...

Zabraňuje voľnému pádu zariadenia pri prevýšeniach.

Teoereticky môžeme použiť aj 'protipádové čidlá', ale mne sa páči viac senzor.
Selected response from:

Kristian Madar
Slovakia
Grading comment
ďakujem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4senzory chrániace pre pádom
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4senzory proti pádu (zo schodov)
Igor BURAK
3senzory pádu
Martin Janda
3protipádové senzory
Kristian Madar


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
anti-drop sensors
protipádové senzory


Explanation:
http://www.zlacnene.sk/detail/roboticky-vysavac-samsung-vcr-...

Zabraňuje voľnému pádu zariadenia pri prevýšeniach.

Teoereticky môžeme použiť aj 'protipádové čidlá', ale mne sa páči viac senzor.

Kristian Madar
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 28
Grading comment
ďakujem

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
anti-drop sensors
senzory pádu


Explanation:
záleží na tom, co ta věc dělá. Pokud senzor opravdu dokáže pádu zabránit, je protipádový. Pokud ho jen detekuje a omezí následné škody, například v notebooku zaparkuje harddisk, není protipádový, ale pádový.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2015-10-26 16:36:39 GMT)
--------------------------------------------------

Koukám, že jsme oba našli vysavač, ale dobrali se různých závěrů. No, aspoň jsou oba odkazy relevantní.


    Reference: http://www.equark.sk/index.php?cl=equarkvideo_item&iid=58
Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
anti-drop sensors
senzory proti pádu (zo schodov)


Explanation:
... najpoužívanejší výraz v slovenčine aj v češtine:

https://www.google.it/search?q=vysávací robot senzory&biw=16...
https://www.google.it/search?q=vysávací robot senzory&biw=16...
https://www.google.it/search?q=vysávací robot senzory&biw=16...

Igor BURAK
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 56

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
anti-drop sensors
senzory chrániace pre pádom


Explanation:
podľa mňa najlepšie takto :-)
Na schodoch robotický vysávač jazdí len smerom dole :-)

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2015-10-27 15:17:59 GMT)
--------------------------------------------------

veruže aj hej :-)

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2015-10-27 15:18:38 GMT)
--------------------------------------------------

veruže hej :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 64
Notes to answerer
Asker: asi má byť pred, všakáno?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search