Overload power capability

Slovak translation: odolnosť voči (výkonovému)preťaženiu

14:46 Feb 3, 2016
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Overload power capability
Overload power capability at nominal voltage.

Thank you.
igorisko
Slovakia
Slovak translation:odolnosť voči (výkonovému)preťaženiu
Explanation:
Odolnosť voči (výkonovému) preťaženiu pri menovitom napätí.

Slovo výkonovému sa v praxi v prevažnej väčšine prípadov nepoužíva. Ale jeho použitie odpovedá presnejšiemu prekladu.

https://www.google.it/#q="odolnosť voči výkonovému preťaženi...
https://www.google.it/#q="odolnosť voči preťaženiu"
https://www.google.it/#q="odolnosť voči preťaženiu" pri meno...
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odolnosť voči (výkonovému)preťaženiu
Igor BURAK
3elektrická preťažiteľnosť
Kristian Madar


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
overload power capability
elektrická preťažiteľnosť


Explanation:
meraná pri nominálnom napätí

Kristian Madar
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
overload power capability
odolnosť voči (výkonovému)preťaženiu


Explanation:
Odolnosť voči (výkonovému) preťaženiu pri menovitom napätí.

Slovo výkonovému sa v praxi v prevažnej väčšine prípadov nepoužíva. Ale jeho použitie odpovedá presnejšiemu prekladu.

https://www.google.it/#q="odolnosť voči výkonovému preťaženi...
https://www.google.it/#q="odolnosť voči preťaženiu"
https://www.google.it/#q="odolnosť voči preťaženiu" pri meno...

Igor BURAK
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 11




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search