PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Profile of the Academy 's community

Slovak translation: profil akademickej obce

21:23 Nov 29, 2014
English to Slovak translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy / research
English term or phrase: Profile of the Academy 's community
???
Maria Ferencikova
Slovak translation:profil akademickej obce
Explanation:
Bez kontextu to nie je ideálne, ale toto je jeden z možných prekladov.
Selected response from:

Gabriela Simonova
Italy
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3profil akademickej obce
Gabriela Simonova
4profil obce (danej) akadémie
vili_007
3Profil spoločnosti Akadémie / Profil totožnosti Akadémie
Igor BURAK


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
profile of the academy 's community
profil akademickej obce


Explanation:
Bez kontextu to nie je ideálne, ale toto je jeden z možných prekladov.

Gabriela Simonova
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Karchnakova
3 hrs

agree  Kristína Stupárková
9 hrs

agree  Tomas Foltyn
11 hrs

disagree  Vladimír Hoffman: Nič v zlom, ale "akademická obec" alebo "akademické spoločenstvo" je všeobecný výraz, čo je v rozpore s veľkým A aj s použitím privlastnenia.
12 hrs
  -> Ako som uviedla, bez kontextu je ťažké dopracovať sa k presnému výrazu. Môj preklad je len návrh.

agree  1995751 (X)
9 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
profile of the academy 's community
Profil spoločnosti Akadémie / Profil totožnosti Akadémie


Explanation:
Bez kontextu, z angličtiny a pri neštandardnom výraze je to naozaj trochu lotéria. Pridávam ďalšie možné interpretácie, a to aj na základe toho, že „Academy“ s veľkým „A“ chápem ako výraz v ktorom sa nejedná len o všeobecné poňatie:
1) Profil spoločnosti Akadémie
2) Profil totožnosti Akadémie





    Reference: http://www.zakonypreludi.sk/zz/2002-133
    Reference: http://www.zoznam.sk/firma/2602033/Akademie-fotbalovych-tren...
Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

3 days 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
profile of the academy 's community
profil obce (danej) akadémie


Explanation:
profil ľudí, ktorí v danej akadémii, resp. pre danú akadémiu pracujú alebo na nej študujú

vili_007
Slovakia
Native speaker of: Native in Slavic(Other)Slavic(Other), Native in SlovakSlovak




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search