account control

Slovak translation: riadenie zákazníka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:account control
Slovak translation:riadenie zákazníka
Entered by: Dušan Ján Hlísta

11:37 Jan 2, 2014
English to Slovak translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general) / služby
English term or phrase: account control
? kontrola účtu ?
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
riadenie zákazníka
Explanation:
Vzhľadom k ostatným otázkam si myslím, že sa nejedná o účet, ale o zákazníka.
Selected response from:

Michal Zugec
Slovakia
Grading comment
yes sirrie - thanx - Dušo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3riadenie zákazníka
Michal Zugec
4riadenie vzťahov so zákazníkmi
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4vedenie účtu
Jan Ramza
4riadenie účtu
Kristian Madar


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
riadenie účtu


Explanation:
Ja by som to preložil takto

Kristian Madar
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vedenie účtu


Explanation:
Podľa Lingea Lexicon 5.

Jan Ramza
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
riadenie zákazníka


Explanation:
Vzhľadom k ostatným otázkam si myslím, že sa nejedná o účet, ale o zákazníka.

Michal Zugec
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 40
Grading comment
yes sirrie - thanx - Dušo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Slavomir BELIS: Presne tak.
1 hr
  -> Vďaka

agree  Marta Karchnakova
20 hrs
  -> Vďaka

agree  Kristína Stupárková
1 day 18 hrs
  -> Vďaka

21 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
riadenie vzťahov so zákazníkmi


Explanation:
Predpokladám, že firma väčšinou nemá len jedného zákazníka, preto radšej množné číslo
Zákazníkov zároveň nemožno veľmi riadiť.
To by bola ilúzia, aj keď pre mnohých možno pekná :-)
Skôr ich myslím možno kontrolovať čo a a koľko kupujú.


Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search