patch lock screw

Slovak translation: skrutka so zaisťovacou a tesniacou povrchovou úpravou / skrutka so zaisťovacím a tesniacim nánosom

14:20 Feb 21, 2015
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics
English term or phrase: patch lock screw
Ešte som sa s týmto typom skrutiek nestretol. Vie niekto poradiť? Vďaka
Kristian Madar
Slovakia
Slovak translation:skrutka so zaisťovacou a tesniacou povrchovou úpravou / skrutka so zaisťovacím a tesniacim nánosom
Explanation:
Ospravedlňujem sa za dvojitú odpoveď. Ale po dodaní nového kontextu bolo samozrejme možné vidieť celú vec z iného uhľa pohľadu.
Z neskôr dodaného kontextu (napr. aj tu: http://www.manualagent.com/snapper/e2812523bve-e2512523bve-e... vyplýva, o akú "patch lock srew" sa jedná:
http://www.alibaba.com/patch-lock-screw-promotion.html
Jedným z najznámejších výrobcov takýchto skrutiek je firma Bossard.
Tu je český text z ktorého vyplýva správny preklad.
Poistná skrutka je výraz, ktorý ide správnym smerom, ale je veľmi všeobecný na pochopenie toho, že sa jedná o skrutku so zaisťovacou a tesniacou polyamidovou vrstvou, ktorá odstraňuje vôľu a umožňuje vytvoriť antivibračné spojenie.
poistná skrutka sa bežne anglicky označuje ako "safety bolt", "retaining screw", atd.
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4skrutka rohového zámku
Igor BURAK
4skrutka so zaisťovacou a tesniacou povrchovou úpravou / skrutka so zaisťovacím a tesniacim nánosom
Igor BURAK
3poistna skrutka
FARNA FARNAX


Discussion entries: 1





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skrutka rohového zámku


Explanation:
patch lock = eckschloss (nemecky) = rohový zámok
slangovo tiež podľa jedného z výrobcov Dorma zámok

http://products.dorma.com/content/download/4972/41759/MA 380...
https://webshop.schachermayer.com/cat/cs-CZ/product/rohovy-z...
http://www.2helpu.com/DEWALT/SK/Products/ProductParts.aspx?P...
http://www.crlaurence.com/crlapps/showline/offerpage.aspx?Pr...

Igor BURAK
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: No hej Igor, vďaka za cenný návrh, žiaľ to nemá žiadnu spojitosť so zámkami/dverami. je to typ skrutiek na sedadle obsluhy žacieho traktora. Keď sa povolí, sedadlo sa môže prestavovať. Hore uvádzam kontext.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poistna skrutka


Explanation:
nie som technik, ale takto uz bolo prelozene tu....
http://www.fdiely.sk/Poistna-skrutka-predneho-naboja-FORD-[1...
tu je zase pouzite to patch lock...4. riadok...
http://www.2helpu.com/DEWALT/SK/Products/ProductParts.aspx?P...


    Reference: http://www.fdiely.sk/Poistna-skrutka-predneho-naboja-FORD-%5...
FARNA FARNAX
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SlovakSlovak

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skrutka so zaisťovacou a tesniacou povrchovou úpravou / skrutka so zaisťovacím a tesniacim nánosom


Explanation:
Ospravedlňujem sa za dvojitú odpoveď. Ale po dodaní nového kontextu bolo samozrejme možné vidieť celú vec z iného uhľa pohľadu.
Z neskôr dodaného kontextu (napr. aj tu: http://www.manualagent.com/snapper/e2812523bve-e2512523bve-e... vyplýva, o akú "patch lock srew" sa jedná:
http://www.alibaba.com/patch-lock-screw-promotion.html
Jedným z najznámejších výrobcov takýchto skrutiek je firma Bossard.
Tu je český text z ktorého vyplýva správny preklad.
Poistná skrutka je výraz, ktorý ide správnym smerom, ale je veľmi všeobecný na pochopenie toho, že sa jedná o skrutku so zaisťovacou a tesniacou polyamidovou vrstvou, ktorá odstraňuje vôľu a umožňuje vytvoriť antivibračné spojenie.
poistná skrutka sa bežne anglicky označuje ako "safety bolt", "retaining screw", atd.

Igor BURAK
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search