comb-backed Windsor chair with a writing arm

Slovak translation: stolička typu "Windsor" s hrebeňovitým operadlom a výčnelkom na písanie

15:29 Mar 21, 2010
English to Slovak translations [PRO]
Art/Literary - Architecture
English term or phrase: comb-backed Windsor chair with a writing arm
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/44/Windsor_Chair_...
nevesta hol
Slovakia
Slovak translation:stolička typu "Windsor" s hrebeňovitým operadlom a výčnelkom na písanie
Explanation:
Ďalší návrh. Myslím si, že to "comb back" je tam dosť dôležité, pretože nie všetky "Windsor chairs" majú "comb back" (môžu mať aj sack-back, hoopback atď.).
"Comb back" - a Windsor chair back in which the vertical spindles are surmounted by a broad, carved crest rail resembling a comb.
Selected response from:

Rad Graban
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stolička windsorského štýlu s operadlom na písanie
Maria Chmelarova
3stolička typu "Windsor" s hrebeňovitým operadlom a výčnelkom na písanie
Rad Graban
3windsorská stolička so zvýšeným operadlom s ramenom na písanie
Igor Liba


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
comb-backed windsor chair with a writing arm
stolička windsorského štýlu s operadlom na písanie


Explanation:
windsorský typ, ak chcete štýl
www.cohnauction.cz
www.revprirody.cz/data/0307/hys_bydleni.htm
Historie bydleni

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
comb-backed windsor chair with a writing arm
windsorská stolička so zvýšeným operadlom s ramenom na písanie


Explanation:
http://www.kpsoft.eu/_techinfo/00060/Vyroba_design_zidli.pdf
http://chestofbooks.com/home-improvement/furniture/Period/Ot...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-03-21 17:48:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.buffaloah.com/f/glos/chairs/windsor/windindex.htm...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-03-21 17:51:25 GMT)
--------------------------------------------------


mozno by sa ta dalo prelozit aj aako:

WINDSORSKÁ STOLIČKA SO ZVÝŠENÝM DELENÝM OPERADLOM S RAMENOM NA PÍSANIE


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2010-03-21 19:57:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.svet-bydleni.cz/slovnik/word_991/windsorska-zidle...

Windsorská židle - Jejím charakteristickým znakem jsou svislé jemné příčky v zadním opěradle, jež je nahoře většinou zaobleno. Tato židle má plasticky tvarované sedadlo


Igor Liba
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
comb-backed windsor chair with a writing arm
stolička typu "Windsor" s hrebeňovitým operadlom a výčnelkom na písanie


Explanation:
Ďalší návrh. Myslím si, že to "comb back" je tam dosť dôležité, pretože nie všetky "Windsor chairs" majú "comb back" (môžu mať aj sack-back, hoopback atď.).
"Comb back" - a Windsor chair back in which the vertical spindles are surmounted by a broad, carved crest rail resembling a comb.


    Reference: http://dictionary.reference.com/browse/comb+back%27s
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Windsor_chair
Rad Graban
United Kingdom
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search