Forward looking driving

Serbian translation: размишљати унапред током вожње

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Forward looking driving
Serbian translation:размишљати унапред током вожње
Entered by: Nevena Milojevi

23:21 Mar 12, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping / termin
English term or phrase: Forward looking driving
Forward looking driving: If the traffic situation is changing – immediately take off your foot from the throttle. The vehicle is not spending fuel if it is rolling in coasting mode. This means, using the thrust energy as long as possible and let the vehicle roll. Not bringing the vehicle to standstill by monitoring the traffic. The most fuel is being used by drive away. Also the clutch is most stressed by this procedure (0-10km/h). Always keep enough distance to avoid the vehicle in front of you, otherwise it will force you to do the same he does.
Nevena Milojevi
Serbia
размишљати унапред током вожње
Explanation:
или сликовитије речено:

гледати даље од врха сопственог носа

није толико у питању избегавање опасности и изненађења, првенствено је у питању размишљати унапред током вожње, избегавати сасвим предвидиве неповољне ситуације,

пар примера:

ако је с друге стране раскрснице пут закрчен, ући у раскрсницу и залепити се иза возила у застоју само погоршава застој у саобраћају,

залепити се иза камиона који је испред смањује видљивост и теже је проценити када је безбедно претицати,

ако је семафор на црвеном, боље је успорити и натемпирати се да буде зелено светло кад возило дође до семафора,

итд ...

сасвим предвидиве ситуације, довољно је размишљати унапред да се избегну





Selected response from:

Daryo
United Kingdom
Grading comment
Hvala Vam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4размишљати унапред током вожње
Daryo
4predviđati/anticipirati (iznenadne situacije/opasnost itd.) u vožnji/tokom vožnje
LogosART


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
forward looking driving
predviđati/anticipirati (iznenadne situacije/opasnost itd.) u vožnji/tokom vožnje


Explanation:
predviđati/anticipirati (iznenadne situacije/opasnost itd.) u vožnji/tokom vožnje

2. Predviđati opasnost u vožnji
Jedan od temeljnih načela defanzivne vožnje jest predvidjeti opasnost i pravilno reagirati u svim prometnim situacijama. Predvidjeti opasnost vozač može samo ako posjeduje dovoljno znanja i iskustva o prometu i u prometu, ako je pažnju usmjerio na pojave i događaje u njegovom okolišu, te ako je motiviran za vožnju i smiren.
http://www.pula.hr/gradjanstvo/promet-i-parkiranje/sigurnost...

predvidjeti/anticipirati tokom/u toku vožnje

predvidjeti iznenadne situacije koje se mogu dogoditi tijekom vožnje


LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Hvala Vam na predlogu!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: ne mora biti nikakva opasnot u pitanju / primer: besmisleno je sjuriti se pred crveno svetlo - bolje usporiti da svetlo bude zeleno kada vozilo bude pred semaforom.
8 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
forward looking driving
размишљати унапред током вожње


Explanation:
или сликовитије речено:

гледати даље од врха сопственог носа

није толико у питању избегавање опасности и изненађења, првенствено је у питању размишљати унапред током вожње, избегавати сасвим предвидиве неповољне ситуације,

пар примера:

ако је с друге стране раскрснице пут закрчен, ући у раскрсницу и залепити се иза возила у застоју само погоршава застој у саобраћају,

залепити се иза камиона који је испред смањује видљивост и теже је проценити када је безбедно претицати,

ако је семафор на црвеном, боље је успорити и натемпирати се да буде зелено светло кад возило дође до семафора,

итд ...

сасвим предвидиве ситуације, довољно је размишљати унапред да се избегну







Daryo
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala Vam!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search