https://wiki.proz.com/kudoz/english-to-serbian/other/6082823-end-oriented-work-capacity.html

end-oriented work capacity

Serbian translation: orijentisanost na rezultate

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:end-oriented work capacity
Serbian translation:orijentisanost na rezultate
Entered by: Nevena Milojevi

21:20 Apr 4, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Other / izraz
English term or phrase: end-oriented work capacity
Nalazi se kao stavka u CV-ju, u polju lične veštine i kompetencije.
Nevena Milojevi
Serbia
orijentisanost na rezultate
Explanation:
U CV-u na srpskom bi verovatno tako pisalo...

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2016-04-05 16:09:15 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.rs/#q="orijentisanost na rezultate"&start...
Selected response from:

Vesna Maširević
Serbia
Grading comment
Hvala Vam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3orijentisanost na rezultate
Vesna Maširević
3radna sposobnost usmerena na cilj/usmerenost na radni cilj
Lingua 5B


Discussion entries: 3





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
radna sposobnost usmerena na cilj/usmerenost na radni cilj


Explanation:
prijedlog

mogla bi se fraza okretati na više načina, pomoglo bi da znamo o kojem zanimanju je riječ

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Hvala Vam na predlogu !


18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
results-oriented (result driven)
orijentisanost na rezultate


Explanation:
U CV-u na srpskom bi verovatno tako pisalo...

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2016-04-05 16:09:15 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.rs/#q="orijentisanost na rezultate"&start...

Vesna Maširević
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala Vam!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: