scholarly peer-reviewed research publishing

Serbian translation: ...kompanija koja se bavi objavljivanjem stručno ocijenjenih akademskih istraživanja.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:scholarly peer-reviewed research publishing
Serbian translation:...kompanija koja se bavi objavljivanjem stručno ocijenjenih akademskih istraživanja.
Entered by: Nevena Milojevi

19:10 Mar 1, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Other / izraz
English term or phrase: scholarly peer-reviewed research publishing
______ is a private limited company engaged in scholarly peer-reviewed research publishing.
Nevena Milojevi
Serbia
...kompanija koja se bavi objavljivanjem stručno ocijenjenih akademskih istraživanja.
Explanation:
...
Selected response from:

Elio Verbanac
Croatia
Grading comment
Hvala Vam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2...kompanija koja se bavi objavljivanjem stručno ocijenjenih akademskih istraživanja.
Elio Verbanac
3izdavač naučnoistraživačkih publikacija sa recenzijom
Natasa Ikodinovic


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
...kompanija koja se bavi objavljivanjem stručno ocijenjenih akademskih istraživanja.


Explanation:
...

Elio Verbanac
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala Vam!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dinap: dobro je samo mora biti ocenjenih jer se traži odgovor na srpskom
12 hrs
  -> naravno, ali to se podrazumijeva. ako rješenje odgovara, mislim da ga je lako prebaciti u srpski standard.

agree  Slobodanka Stojčević: Može biti; takođe, srpski na ijekavici je potpuno ispravan kao i na ekavici. https://en.wikipedia.org/wiki/Scholarly_peer_review
13 hrs

agree  Jelena Jovanovic
18 hrs

2 days 11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
izdavač naučnoistraživačkih publikacija sa recenzijom


Explanation:
"Recenzija (peer review) je proces u kome se naučni rad, projekat"
www.mfub.bg.ac.rs/dotAsset/52059.pdf

"Uputstvo recenzentima
Uputstvo recenzentima sadrži detaljne instrukcije o načinu vrednovanja rada. U uputstvu su naznačene dimenzije, odnosno osobine članka koje se ocenjuju i oblik ocenjivanja (kvantitativno ili opisno). Uputstvo sadrži i obrazac recenzije, s instrukcijama o načinu njegove popune." Iz Akta o uredjenju naučnih časopisa Ministarstva nauke.

Recenzija se koristi uobičajeno kao termin za pregled i ocenu naučnih radova. Može se reći da je stručna, ali se podrazumeva da će rad recenzirati naučnik sličnog ranga i iz iste oblasti.
Radovi mogu biti objavljenji u časopisima ili monografijama, što bi zajedno bile publikacije.
Istraživanje se uvek objavljuje kao naučni rad.


Natasa Ikodinovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Hvala Vam na predlogu!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search