Liquid mother dough

Serbian translation: tečna maja/domaći kvasac

11:38 Aug 14, 2015
English to Serbian translations [PRO]
Nutrition
English term or phrase: Liquid mother dough
Posebno izraz mother dough
Goran & Snežana Erdei
Serbia
Serbian translation:tečna maja/domaći kvasac
Explanation:
Maja je komad kvasnog testa koji se ostavi da se pomoću njega sledeći put zamesi hleb ili drugo kvasno testo.
Smatra se da je to mnogo zdraviji način nego da se koriste kvasne gljivice.
Selected response from:

milenaankic
Australia
Grading comment
Hvala vam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1tečna maja/domaći kvasac
milenaankic
3ludo ili Hruščovljevo testo (u tečnom stanju)
Aleksandra Dragojevic-Keser


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
liquid mother dough
ludo ili Hruščovljevo testo (u tečnom stanju)


Explanation:
Predlog



Example sentence(s):
  • Ovo testo je neka verzija ludog testa, a još je poznato i pod imenom нестареющее тесто, što bi značilo testo koje ne stari. Zamesi se i čuva u frižideru, pa koristi po potrebi.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Pre-ferment
    Reference: http://mamajacooks.blogspot.com/2011/01/hru-testo.html
Aleksandra Dragojevic-Keser
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in MacedonianMacedonian

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
liquid mother dough
tečna maja/domaći kvasac


Explanation:
Maja je komad kvasnog testa koji se ostavi da se pomoću njega sledeći put zamesi hleb ili drugo kvasno testo.
Smatra se da je to mnogo zdraviji način nego da se koriste kvasne gljivice.


    Reference: http://faircompanies.com/videos/view/the-way-bread-was-made-...
    https://jeftinoizdravo.wordpress.com/2014/11/07/domaci-kvasac-recepti-i-nesto-vise/
milenaankic
Australia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala vam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1: https://en.wikipedia.org/wiki/Pre-ferment http://www.zeelandia.rs/vesti/hleb-iz-davnina
1 day 8 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search