seeing little stars

Serbian translation: videti svetlace pred očima

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:seeing little stars
Serbian translation:videti svetlace pred očima
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

18:39 Apr 8, 2014
English to Serbian translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: seeing little stars
ovo je idiom, kao u ovoj recenici: I'm seeing little stars..... just before the pain began, I saw shiny dots in the form of stars.
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
videti svetlace pred očima
Explanation:
https://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...
Selected response from:

Aleksandra Lazić
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3videti sve zvezde
Ratko Rebic
4 +3videti svetlace pred očima
Aleksandra Lazić
4 +1izbrojati sve zvezde
Daniela Slankamenac
4zvezdice pred očima
sofijana
4заискрити пред очима
Olivera R


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
videti svetlace pred očima


Explanation:
https://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...

Aleksandra Lazić
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  macimovic: Sećam se da je i moja baka ovaj izraz koristila. :)
4 mins
  -> Hvala!

agree  Natasa Stankovic: Posebno zato što je to pojava „before the pain began”. Ostal predlozi bi mi možda više odgovarali u slučaju „after the pain began”.
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Olivera R
3 hrs
  -> Hvala!

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
videti sve zvezde


Explanation:
Tako obično kažemo kod bolova.

Sve sam zvezde video/la od bolova...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2014-04-08 18:50:00 GMT)
--------------------------------------------------

Kada su mi tamo nameštali ruku, videla sam sve zvezde.
http://politika-ad.com/viva-cms/ljiljana-stjepanovic-adrenal...

LOS ANĐELES - Kim je videla sve zvezde, ali od bola!
http://www.kurir-info.rs/videla-sve-zvezde-telohranitelj-oce...

tri dana sam videla sve zvezde oko glave pri svakom koraku i ...
http://www.doktor.rs/forum/ortopedija/bol-ledjima-ranoj-trud...

Ratko Rebic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1
14 hrs
  -> Hvala!

agree  Gorana S (X)
1 day 15 hrs
  -> Hvala!

agree  Mila Djurovic: Da, „videti sve zvezde“ znači „biti ošamućen“
2 days 13 hrs
  -> Hvala!

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
izbrojati sve zvezde


Explanation:
Krenuo sam da izboksujem jedan centaršut, a Mark Hejtli je bukvalno ušao u mene. Kolenom mi je ušao u telo, a pesnicom me udario u glavu. Izbrojao sam sve zvezde. Ipak, izdržao sam do poluvremena, a kada sam ušao u svlačionicu, bukvalno sam se srušio.
http://www.pressonline.rs/sport/ostali-sportovi/17927/kako-s...

Dok sam se provlačio između stena, od visoke trave nisam video i udario tako jako da sam sve zvezde izbrojao, usred bela dana.
http://www.b92.net/sport/automoto/reli.php?yyyy=2010&mm=01&d...

Onda je doslo njih dvoje, i ovaj me je tako pritiso za stomak da sam izbrojala sve zvezde...
http://www.trudnoca.us/forums/thread-view.asp?tid=6104&start...



Daniela Slankamenac
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1
14 hrs
  -> Hvala!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
заискрити пред очима


Explanation:
Предлог

Или, као што предлаже колегиница Александра - ''видети светлаце пред очима''.

Olivera R
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zvezdice pred očima


Explanation:
nešto slično se dešava kod migrene, vrtoglavice i sl: "Pre samoga napada javljaju se predznaci u vidu ocnih smetnji kao što su svetlucanje, iskrenje te pojava »zvezdica« pred ocima".

Iz pitanja nisam shvatila da li je ovo može da ima veze i sa migrenom ili ne.


    Reference: http://www.scribd.com/doc/50096925/Bolesti-nervnog-sistema
    Reference: http://zena.blic.rs/Zdravlje/herbateka/bolesti/2269/MIGRENA
sofijana
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search