crooked as dog's hind leg

Serbian translation: kvaran kao šupalj zub

11:48 May 13, 2005
English to Serbian translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: crooked as dog's hind leg
kvaran kao....? ubih se trazeci i jedino mi pada na pamet "kvaran k'o mucak" - ima li predloga?
Maria Callebaut-Blagojevic
Belgium
Serbian translation:kvaran kao šupalj zub
Explanation:
Ovo je priča koju vrlo rado pričam
To je priča o Boži zvanom Pub
Jedni ga hvale, drugi žale
Treći kažu : E, moj brale,
taj je bio kvaran ko šupalj zub. ...
www.balasevic.org/maturski/fenomen.htm - 11k

A našla sam i kvaran ko lija u kokošinjcu.
www.serbiancafe.co.uk/forum/ topic.asp?TOPIC_ID=7398&whichpage=1
Selected response from:

Miomira Brankovic
Serbia
Grading comment
ovo je pun pogodak - pomalo priprost jezik ali nista vulgarno! A i svako moze da razume... Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4kvaran kao šupalj zub
Miomira Brankovic
4pokvaren do srzi
Goran Senic


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
kvaran kao šupalj zub


Explanation:
Ovo je priča koju vrlo rado pričam
To je priča o Boži zvanom Pub
Jedni ga hvale, drugi žale
Treći kažu : E, moj brale,
taj je bio kvaran ko šupalj zub. ...
www.balasevic.org/maturski/fenomen.htm - 11k

A našla sam i kvaran ko lija u kokošinjcu.
www.serbiancafe.co.uk/forum/ topic.asp?TOPIC_ID=7398&whichpage=1


Miomira Brankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
ovo je pun pogodak - pomalo priprost jezik ali nista vulgarno! A i svako moze da razume... Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marina Jovanovic: "Kvaran kao šupalj zub" se sasvim slaže
33 mins
  -> Hvala, poeni za Đorđa Balaševića.

agree  Natasa Grubor: moze i pokvaren kao mucak
1 hr
  -> Može, naravno, ali Maria je to već sama navela, pa nisam htela da ponavljam.

agree  Anel Kovacevic: boza pub
3 hrs
  -> Hvala.

agree  Vuk Vujosevic
3 hrs
  -> Hvala.

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pokvaren do srzi


Explanation:
Izraz 'pokvaren do srzi' se prilicno cesto koristi i u srpskom i u hrvatskom jeziku:

http://www.index.hr/forum/default.aspx?q=t&idf=2&idt=38
"Ma daj covjece, tip je ili glup ili pokvaren do srzi, istina je vjerojatno negdje na sredini."

http://www.yu4you.com/cd/
Zasto Brate Vikler?
Wikluh Sky
Pesme: ... 22.Pokvaren do srzi ft. Eufrat & Shappa

Goran Senic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search