Muselets

Serbian translation: žičani osigurač čepa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Muselets
Serbian translation:žičani osigurač čepa
Entered by: Bogdan Petrovic

06:05 May 21, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink / boce za pivo
English term or phrase: Muselets
Closures - Swing Stopper, Corks and Muselets

Koliko puta sam to koristio, ali ne znam kako se kaže:)
Bogdan Petrovic
Serbia
žičani osigurač čepa
Explanation:
http://www.vinopivorakija.com/vpr-zanimljivosti/čarolija-u-b...
Jedna od njenih glavnih osobenosti je uvećano dno zbog pritiska (CO2) u flaši, ojačanim zidovima i izbočenom prstenu na grlu boce koji služi za žičani osigurač čepa.

http://www.vinopivorakija.com/vpr-saveta/kako-pravilno-otvor...
Kako pravilno otvoriti bocu šampanjca?
---
Korak 2
Skinite foliju, odvrnite žičani osigurač i polako počnite da otpuštate čep jednom i pridržavajući donji deo boce drugom rukom.

Ref. na hrvatskom:
http://www.krizevci.net/vinograd/htm/sav_grozdani_sok.html
Napomena: Boce s moštom (grožđanim sokom) zatvoriti plutenim čepom i osigurati ga žicom (kao kod šampanjca) kako ne bi došlo do izbacivanja plutenog čepa.
---
Nakon toga vremena na bocama sa sokom (moštom) skinuti žicu ("osigurače") s plutenih čepova, a grlo boce parafinirati uranjanjem u otopljeni parafin na 70°C.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4žičani osigurač čepa
Mira Stepanovic
4mrežica za čep
Elio Verbanac


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
muselets
mrežica za čep


Explanation:
Mislim da ne postoji neki dobar i uvriježen prijevod, nalazimo mrežicu za pjenušac, žičanu/zaštitnu mrežicu za čep itd.

Elio Verbanac
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 48

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
muselets
žičani osigurač čepa


Explanation:
http://www.vinopivorakija.com/vpr-zanimljivosti/čarolija-u-b...
Jedna od njenih glavnih osobenosti je uvećano dno zbog pritiska (CO2) u flaši, ojačanim zidovima i izbočenom prstenu na grlu boce koji služi za žičani osigurač čepa.

http://www.vinopivorakija.com/vpr-saveta/kako-pravilno-otvor...
Kako pravilno otvoriti bocu šampanjca?
---
Korak 2
Skinite foliju, odvrnite žičani osigurač i polako počnite da otpuštate čep jednom i pridržavajući donji deo boce drugom rukom.

Ref. na hrvatskom:
http://www.krizevci.net/vinograd/htm/sav_grozdani_sok.html
Napomena: Boce s moštom (grožđanim sokom) zatvoriti plutenim čepom i osigurati ga žicom (kao kod šampanjca) kako ne bi došlo do izbacivanja plutenog čepa.
---
Nakon toga vremena na bocama sa sokom (moštom) skinuti žicu ("osigurače") s plutenih čepova, a grlo boce parafinirati uranjanjem u otopljeni parafin na 70°C.

Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 124
Grading comment
Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search