PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

bag-in-box connectors

Serbian translation: spojnice za bag in box pakovanje / bag-in-box sistem pakovanja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bag-in-box connectors
Serbian translation:spojnice za bag in box pakovanje / bag-in-box sistem pakovanja
Entered by: Bogdan Petrovic

07:48 May 16, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink / draught beer equipment
English term or phrase: bag-in-box connectors
All equipment/fittings used connect draught beverage containers to the draught system - Dispense Heads, couplers, bag-in-box connectors & associated spares
Bogdan Petrovic
Serbia
spojnice za bag in box pakovanje / bag-in-box sistem pakovanja
Explanation:
Koliko vidim, bag-in-box se ne prevodi:

http://www.revin.co.rs/usluga-punjenja-vina-u-bag-in-box-pak...
usluga punjenja vina u bag in box pakovanje
Bag in box postaje sve interesantnija vrsta pakovanja vina, naročito onog za široku potrošnju koje ne ulazi u visoku cenovnu kategoriju. Vino se pakuje u aluminijumsku ili plastičnu kesu sa slavinom, a onda se kesa smešta u kartonsku kutiju. Prilikom istakanja vina u kesi se stvara podpritisak tako da se kesa skuplja i iznad vina se ne javlja otpražnjen prostor te je smanjen kontakt sa kiseonikom. Na taj način je vino dobro zaštićeno i smanjena je mogućnost da vino degradira zbog uticaja kiseonika pa se vino može u ovakvoj ambalaži duže čuvati.

http://projects.rgb.rs/innotrade/Proizvodi/product/145
Novitet u ponudi je Bag in box sistem pakovanja koji se sastoji od višeslojne kese sa ventilom i spoljne kartonske kutije na koju se ventil prikači kako bi se tečnost mogla istakati.

Primer kako lako se puni ovakva ambalaža možete videti ovde:
https://www.youtube.com/watch?v=iAbeTHSl660

http://www.formline.rs/kutija_za_pice_200x120x250_braon
200 x 120 x 250 mm BAG IN BOX-5l -KP21
Kartonska kutija tzv. bag in box . Ova naša braon kartonska kutija namenjena je za pakovanje 5 litara vina, soka ili drugih tečnosti. U unutrašnjost kutije stavlja se kesa sa malom slavinom koja omogućava doziranje tečnosti po potrebi. Kutija za pakovanje 5 litara vina, soka ili sl. KP21 izrađena je od braon troslojnog kartona debljine 3 mm i pogodna je za brendiranje sito ili flekso štampom, zlatotiskom kao i za izradu kaširane kutije sa sito ili kolor štampom sa ili bez plastifikacije koja može biti mat ili sjajna .

https://www.facebook.com/VinarijaVeranda/posts/6796936320454...
VINARIJA VERANDA - PONUDE VINA
Vinarija i vino je sa Fruske Gore.
---
Bag in box (Chardonnnay) 5,00 l
Bag in box (Sauvignon) 5,00 l
Bag in box (Merlot) 5,00 l
Bag in box (Rosse) 5,00 l
http://www.innozit.co.rs/sr/company/70/COSMAPACK
BAG IN BOX
je automatska mašina Cosmapack kompanije za pakovanje kesa (vreća) sa proizvodom u kartonske kutije.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4spojnice za bag in box pakovanje / bag-in-box sistem pakovanja
Mira Stepanovic
4spojnice na vrećicu u kutilji
Davor Ivic


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spojnice na vrećicu u kutilji


Explanation:
Način pakiranja koji se kod nas može vidjeti na pakiranjima vina od 3 i 5 l. Alu-vrećica sa slavinom smještena u kutiju

Davor Ivic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spojnice za bag in box pakovanje / bag-in-box sistem pakovanja


Explanation:
Koliko vidim, bag-in-box se ne prevodi:

http://www.revin.co.rs/usluga-punjenja-vina-u-bag-in-box-pak...
usluga punjenja vina u bag in box pakovanje
Bag in box postaje sve interesantnija vrsta pakovanja vina, naročito onog za široku potrošnju koje ne ulazi u visoku cenovnu kategoriju. Vino se pakuje u aluminijumsku ili plastičnu kesu sa slavinom, a onda se kesa smešta u kartonsku kutiju. Prilikom istakanja vina u kesi se stvara podpritisak tako da se kesa skuplja i iznad vina se ne javlja otpražnjen prostor te je smanjen kontakt sa kiseonikom. Na taj način je vino dobro zaštićeno i smanjena je mogućnost da vino degradira zbog uticaja kiseonika pa se vino može u ovakvoj ambalaži duže čuvati.

http://projects.rgb.rs/innotrade/Proizvodi/product/145
Novitet u ponudi je Bag in box sistem pakovanja koji se sastoji od višeslojne kese sa ventilom i spoljne kartonske kutije na koju se ventil prikači kako bi se tečnost mogla istakati.

Primer kako lako se puni ovakva ambalaža možete videti ovde:
https://www.youtube.com/watch?v=iAbeTHSl660

http://www.formline.rs/kutija_za_pice_200x120x250_braon
200 x 120 x 250 mm BAG IN BOX-5l -KP21
Kartonska kutija tzv. bag in box . Ova naša braon kartonska kutija namenjena je za pakovanje 5 litara vina, soka ili drugih tečnosti. U unutrašnjost kutije stavlja se kesa sa malom slavinom koja omogućava doziranje tečnosti po potrebi. Kutija za pakovanje 5 litara vina, soka ili sl. KP21 izrađena je od braon troslojnog kartona debljine 3 mm i pogodna je za brendiranje sito ili flekso štampom, zlatotiskom kao i za izradu kaširane kutije sa sito ili kolor štampom sa ili bez plastifikacije koja može biti mat ili sjajna .

https://www.facebook.com/VinarijaVeranda/posts/6796936320454...
VINARIJA VERANDA - PONUDE VINA
Vinarija i vino je sa Fruske Gore.
---
Bag in box (Chardonnnay) 5,00 l
Bag in box (Sauvignon) 5,00 l
Bag in box (Merlot) 5,00 l
Bag in box (Rosse) 5,00 l
http://www.innozit.co.rs/sr/company/70/COSMAPACK
BAG IN BOX
je automatska mašina Cosmapack kompanije za pakovanje kesa (vreća) sa proizvodom u kartonske kutije.

Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 124
Grading comment
Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search