hop cones

Serbian translation: šišarke hmelja

08:37 May 12, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Food & Drink / beer
English term or phrase: hop cones
Pelletized hop Cones, with a bitterness and aroma component depending on its variety. Hop pellets are purchased, valued and dosed by the weight of the active ingredient (Alpha Acids).

Hop je hmelj, da nisu granule? Ako su pellets pelete od hmelja.
Bogdan Petrovic
Serbia
Serbian translation:šišarke hmelja
Explanation:
da ne bi netačan prevod ušao u glosar - ionako je postojeće pitanje na ProZ-u bilo u drugoj jezičkoj kombinaciji. :-)
https://www.google.rs/search?q="šišarke hmelja"&ie=utf-8&oe=...
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala! Pitao sam šta koriste i rekli su da nikad nisu prevodili (??? verovatno misle u internoj komunikaciji), ali da stavim ovakvu konstrukciju.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1šišarke hmelja
Mira Stepanovic
4hmeljne šišarke
LogosART


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hmeljne šišarke


Explanation:
hmeljne šišarke

--------------------------------------------------
Note added at 9 min (2016-05-12 08:46:37 GMT)
--------------------------------------------------

SOURCE:
Zavod za intelektualnu svojinu Srbije
Ničanska klasifikacija
( 10-2013)


--------------------------------------------------
Note added at 1 uur (2016-05-12 10:15:20 GMT)
--------------------------------------------------

Preparation in the form of pills, consisting of plant extracts (187.5 mg of dried ethanolic extract of valerian root (5.3-6.6:1) and 45.0 mg of dried aqueous extract of hop cones (5.5¬6.5:1)), 67.5 mg of maltodextrose, colouring additives and excipients. According to the label, the product is recommended to be used as a remedy against agitation (two to four pills daily) or sleep disorders (one pill daily). The preparation is put up for retail sale in a box containing 60 pills.

Preparat u obliku pilula, koje se sastoje od biljnih ekstrakta (187,5 mg sušenog etanolskog ekstrakta korena valerijane (5,3-6,6:1) i 45.0 mg sušenog vodenog ekstrakta hmelja (5.5-6.5:1)), 67.5 mg maltodekstrina, aditiva za bojenje i nosača. Prema etiketi, proizvod se preporučuje za upotrebu kao lek protiv uznemirenosti (dve do četiri pilule dnevno) ili za poremećaje spavanja (jedna pilula dnevno). Preparat je pripremljen za prodaju na malo u kutiji koja sadrži 60 pilula.

SOURCE:
Republika Srbija-Ministarstvo finansije
UPRAVA CARINA
Spisak roba svrstanih u skladu sa odlukama Komiteta za Harmonizovani sistem Svetske carinske organizacije, a koje su objavljene u „Službenom glasniku Republike Srbije“ sa početkom objavljivanja od 2012. godine


LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mira Stepanovic: Teško da će biti to: https://www.google.rs/search?q="hmeljne šišarke"&ie=utf-8&oe... / Jednostavno se ne koristi.
2 mins
  -> OK! Hvala na napomeni! Lp.

agree  Slobodanka Stojčević: str. 392 http://www.zis.gov.rs/upload/documents/pdf_sr/pdf_zigovi/Nic...
59 mins
  -> Hvala! Nije mi jasno zašto se navodno ne koristi ovaj prijevod. Pozdrav!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
šišarke hmelja


Explanation:
da ne bi netačan prevod ušao u glosar - ionako je postojeće pitanje na ProZ-u bilo u drugoj jezičkoj kombinaciji. :-)
https://www.google.rs/search?q="šišarke hmelja"&ie=utf-8&oe=...

Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 124
Grading comment
Hvala! Pitao sam šta koriste i rekli su da nikad nisu prevodili (??? verovatno misle u internoj komunikaciji), ali da stavim ovakvu konstrukciju.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Biljana Stojanovic
3 mins
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search