Rapsed coconut

Serbian translation: kokosovo brašno

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rasped coconut
Serbian translation:kokosovo brašno
Entered by: Mira Stepanovic

19:26 Jun 7, 2013
English to Serbian translations [PRO]
Food & Drink / ugovor
English term or phrase: Rapsed coconut
INGREDIENTS:
Art. 100-02498-999 DLL white chocolate (cocoa solids : 25 % mininum) with 18 % rapsed coconut and 7 % cornflakes 200g
bubamara2
kokosovo brašno
Explanation:
Pod tim nazivom se može naći u našim prodavnicama.

Kliknite za veliku sliku proizvoda ovde, videćete da to nije "brašno" u pravom smislu reči već se radi o rendanim komadićima kokosa (mada piše dole da su mleveni a meso kokosa se ne melje):
http://www.beyondhealthfood.com/katalog/organske-zitarice-ma...
Kokosov orah spada u najzdravije namirnice, a organsko kokosovo brašno predstavlja tzv. kokosovo meso u sušenom i mlevenom obliku.

Pogledajte prvu (najveću) sliku:
http://www.coolinarika.com/namirnica/kokosovo-brasno/
Rafaelo kuglice ili čupavci zahvaljuju svoj okus kokosovom brašnu. Ovi osušeni komadići kokosa upotrebljavaju se za posipavanje i ukrašavanje slastica, dodaju se u razna tijesta, ali i u slana jela kao što je indijski curry.

i uporedite sa slikom ovde:
https://www.seeberger.de/product_info.php/language/en/info/p...
Coconut rasped

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2013-06-08 07:53:36 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.biobio.hr/kokosovo-brasno-250g-13523
KOKOSOVO BRAŠNO 250g
---
Kokosraspeln
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kokosovo brašno/mrvice/pahuljice
Aleksandra Lazić
4kokosovo brašno
Mira Stepanovic
4(na)ribani kokos / usitnjeno meso kokosovog oraha
LogosART


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rapsed coconut
(na)ribani kokos / usitnjeno meso kokosovog oraha


Explanation:
Prijedlog

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nenad Radosavljević
9 hrs
  -> Hvala na agree-u i korisnom commentu! Lijep pozdrav!

disagree  Mira Stepanovic: Pod tim nazivima se ne može naći u prodavnicama
12 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rasped coconut
kokosovo brašno


Explanation:
Pod tim nazivom se može naći u našim prodavnicama.

Kliknite za veliku sliku proizvoda ovde, videćete da to nije "brašno" u pravom smislu reči već se radi o rendanim komadićima kokosa (mada piše dole da su mleveni a meso kokosa se ne melje):
http://www.beyondhealthfood.com/katalog/organske-zitarice-ma...
Kokosov orah spada u najzdravije namirnice, a organsko kokosovo brašno predstavlja tzv. kokosovo meso u sušenom i mlevenom obliku.

Pogledajte prvu (najveću) sliku:
http://www.coolinarika.com/namirnica/kokosovo-brasno/
Rafaelo kuglice ili čupavci zahvaljuju svoj okus kokosovom brašnu. Ovi osušeni komadići kokosa upotrebljavaju se za posipavanje i ukrašavanje slastica, dodaju se u razna tijesta, ali i u slana jela kao što je indijski curry.

i uporedite sa slikom ovde:
https://www.seeberger.de/product_info.php/language/en/info/p...
Coconut rasped

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2013-06-08 07:53:36 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.biobio.hr/kokosovo-brasno-250g-13523
KOKOSOVO BRAŠNO 250g
---
Kokosraspeln


Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 124

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rapsed coconut
kokosovo brašno/mrvice/pahuljice


Explanation:
predlog



    Reference: http://advent.i-mall.hr/kokosovo-brasno-200g-94831
Aleksandra Lazić
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 11




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search