mandatory contender

Romanian translation: concurent delegat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mandatory contender
Romanian translation:concurent delegat
Entered by: Carmen Lapadat

18:35 May 14, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: mandatory contender
Boxing
In the event the Fighter shall be designated as the highest ranked designated mandatory contender in any weight class category by WBC ,WBO ...
Multumesc !!
Carmen Lapadat
Romania
concurent delegat
Explanation:
mandatory contender - concurent delegat
Selected response from:

Manescu Alexandra
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4șalanger stabilit
wordbridge
2concurent delegat
Manescu Alexandra


Discussion entries: 1





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
concurent delegat


Explanation:
mandatory contender - concurent delegat

Manescu Alexandra
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
șalanger stabilit


Explanation:
ȘALÁNGER, șalangeri, s. m. Sportiv care, în urma unei întreceri preliminare, a obținut dreptul de a-și disputa un titlu de campion în meci direct cu deținătorul titlului. – Din engl., fr. challenger.
Sursa: DEX '98

ȘALÁNGER s.m. 1. (Sport) Concurent (sau echipă) cu care un campion (sau o echipă campioană) își dispută locul întâi în cadrul unei noi ediții a întrecerii. 2. (Liv.) Provocator (la un duel, la o luptă etc.). [Scris și challenger. / < fr., engl. challenger].
Sursa: DN

ȘALÁNGER s. m. sportiv cu care un campion își dispută locul întâi în cadrul unei noi ediții a întrecerii. (< engl., fr. challenger)
Sursa: MDN

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2013-05-15 08:28:50 GMT)
--------------------------------------------------

sau șalanger oficial ...

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2013-05-15 08:51:09 GMT)
--------------------------------------------------

- extras din regulamentul Federatiei Romane de Box:

"Art. 29. Apărarea titlului cucerit de campion naţional are loc în următoarele condiţii :
a) apărarea benevolă a titlului de campion naţional presupune că orice boxer, campion naţional
la categoria sa de greutate, îsi va pune de bunăvoie titlul în joc cel puţin o dată la patru luni, şalangerul
putând fi oricare boxer ce intră în “clasa A” din categoria sa de greutate sau campionul en-titre de la o
altă categorie de greutate. În acest din urma caz, şalangerul va trebui sa fie aprobat de Federaţia
Română de Box ; un ex-campion care a avut o pauză indelungată în ce priveşte susţinerea de meciuri,
va putea dobândi calitatea de şalanger numai cu aprobarea Federaţiei Române de Box."


    Reference: http://www.frbox.ro/profesionist/regulamente/Regulament%20Bo...
    Reference: http://nabuboxing.com/RULES___BYLAWS.html
wordbridge
Romania
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daniel Grigoras: e rău că a ajuns în DEX cuvântul ăsta, deși mie mi s-a reproșat pentru alte cuvinte pe care le-am folosit sau împrumutat că nu ar exista în DEX; halal criterii de includere // termen de mahala, dar și sportul ăsta tot unul de mahala e, deci e bun
5 mins
  -> este termenul pe care l-am gasit si in regulamentul de functionare al federatiei romane de box. am pus link-ul mai sus.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search