skiing chutes

Romanian translation: jgheaburi, hornuri

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:skiing chutes
Romanian translation:jgheaburi, hornuri
Entered by: adinag

15:58 Dec 12, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / schi
English term or phrase: skiing chutes
Mulţumesc anticipat
Irina-Maria Foray
Romania
jgheaburi
Explanation:
-
Selected response from:

adinag
Grading comment
Mulţumesc frumos !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2partie de viteza
adami
3 +1jgheaburi
adinag
4(schi pe) partie ingusta gen tobogan
Anca Nitu


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
partie de viteza


Explanation:
http://dictionary.reference.com/browse/chute

adami
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU: sau culoar
57 mins
  -> Multumesc!

agree  Sasori
6 hrs
  -> Multumesc!

neutral  Ioana Daia: Inseamna ca schiul se vede diferit in functie de familie :)
15 hrs
  -> Sunt dintr-o familie de schiori :) Singura diferenta este intre partiile amenajate si cele neamenajate. In afara unei partii (naturale sau nu) nu poate schia nimeni...

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(schi pe) partie ingusta gen tobogan


Explanation:
aceeasi remarca ca si la urmatoarea.. cred ca trebuie diferentiate partiile dupa forma altfel nu e fond nici slalom ci viteza amandoua :)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 38

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
jgheaburi


Explanation:
-


    Reference: http://alexmd.wordpress.com/2007/04/22/ba-bilea/
    Reference: http://business.rol.ro/content/view/41198/7/
adinag
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Mulţumesc frumos !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Daia: Sau horn
10 hrs
  -> Multumesc Ioana:)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search