tube park

Romanian translation: parc de iarna

14:30 Dec 12, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: tube park
http://www.enjoywhistler.com/activities/tubepark.php

Mulţumesc anticipat
Irina-Maria Foray
Romania
Romanian translation:parc de iarna
Explanation:
parc de iarna (cu piste/partii de tubing cu X tuburi,)

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi23 ore (2008-12-14 14:13:13 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Eu va multumesc
Selected response from:

adinag
Grading comment
Mulţumesc frumos !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2tube park
Sasori
4parc sportiv pentru/ partie de tubing
Anca Nitu
3parc de iarna
adinag
Summary of reference entries provided
snow-tubing, Tubing Park, pârtie de tubing...
Adela Porumbel

  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
tube park


Explanation:
nu stiu daca exista o traducere placuta urechii in romana, mie nu mi-a venit in minte, asa ca l-as lasa to "tube park" :)

dar uite ca se intampla si la noi. aici vad ca au numit activitatea tubbing = a te da cu colacul din cauciuc
http://www.emaramures.ro/Foto/Foto.aspx?id=442&title=Tubbing...

Sasori
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adela Porumbel
25 mins

agree  Oana Drew
31 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parc sportiv pentru/ partie de tubing


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tubing_(recreation)

dupa dispozitivul utilizat :)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 38

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
parc de iarna


Explanation:
parc de iarna (cu piste/partii de tubing cu X tuburi,)

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi23 ore (2008-12-14 14:13:13 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Eu va multumesc

adinag
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Mulţumesc frumos !




Reference comments


1 hr peer agreement (net): +1
Reference: snow-tubing, Tubing Park, pârtie de tubing...

Reference information:
... a fost primul care s-a dat cu cauciucul pe partia de tubing si a testat telescaunul. Deocamdata, doar partia de tubing este disponibila, cea de schi ceva mai tarziu.


    Reference: http://www.bogdan-pantoc.com/deci-piatra-neamt-are-partie-si...
Adela Porumbel
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Ştefania Iordan
3 hrs
  -> Mulţumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search