edge shaped

Romanian translation: profile de colț / profile pentru îmbinări

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:edge shaped
Romanian translation:profile de colț / profile pentru îmbinări
Entered by: allison578 (X)

17:12 Feb 13, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Science (general) / statie de epurare - presa cu curea
English term or phrase: edge shaped
Nu-mi dau seama cum s-ar traduce "edge shaped" si nu am gasit nicaieri traducerea tipurilor astora de profile.
allison578 (X)
profile de colț / profile pentru îmbinări
Explanation:
Pentru că sunt modelate pentru colțuri/margini sau îmbinări între marginile a două suprafețe:

Profile de colț:
https://www.google.ro/search?q=profile de colt&oe=utf-8&aq=t...

Profile pentru îmbinări:
https://www.google.ro/search?q=profile de imbinare&oe=utf-8&...

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2013-02-14 06:57:22 GMT)
--------------------------------------------------



În funcție de utilizare, mai poate fi
„profil pentru canturi”.
Selected response from:

Florin Ioan Ular
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cornier
Anton Popescu
4profile de colț / profile pentru îmbinări
Florin Ioan Ular


Discussion entries: 3





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
profile de colț / profile pentru îmbinări


Explanation:
Pentru că sunt modelate pentru colțuri/margini sau îmbinări între marginile a două suprafețe:

Profile de colț:
https://www.google.ro/search?q=profile de colt&oe=utf-8&aq=t...

Profile pentru îmbinări:
https://www.google.ro/search?q=profile de imbinare&oe=utf-8&...

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2013-02-14 06:57:22 GMT)
--------------------------------------------------



În funcție de utilizare, mai poate fi
„profil pentru canturi”.

Florin Ioan Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cornier


Explanation:
este o formă curentă de profil de oțel. Poate fi turnat, laminat, cu aripi egale sau inegale

Example sentence(s):
  • Otelul cornier se lamineaza din: - marci de otel conform STAS 500/2-80

    Reference: http://www.laminorul-targoviste.ro/otel_cornier.php
Anton Popescu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search