nonpareil seeds

Romanian translation: peleti

08:11 Feb 8, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Science - Science (general)
English term or phrase: nonpareil seeds
The nonpareil seeds were loaded into the product bowl of the fluid bed processor (Nior-Precision Coater). The polymer solution was then layered on the nonpareil seeds by spraying the solution onto the fluidized nonpareil seeds at a target bed temperature of 30-35°C.
alexhill
Romania
Romanian translation:peleti
Explanation:
Exista in tara noastra o sectie unica in productia de medicamente. Este vorba despre peleti, care sunt sferule utilizate la producerea medicamentelor cu eliberare prelungita. Acestea sunt introduse in procesul de fabricatie, in timpul caruia sunt acoperite prin pulverizare de mai multe si diverse straturi de substanta activa si straturi de protectie, in functie de medicamentul aflat in procesul de fabricatie.(...) Sunt sfere de zahar, acoperite cu diferite straturi, care ajuta la eliberarea substantei active exact acolo unde este necesar.
http://www.paginafarmacistilor.ro/stiri-pharma/sectie-peleti...

Fabrica *** Romania a inaugurat anul acesta o noua sectie de productie medicamente pe baza de peleti (pentru produse precum omeprazol, tamsulosin), o tehnologie de fabricatie de ultima generatie, unica pe piata locala, dar si un nou laborator, care serveste drept Centru European al *** pentru Controlul si Eliberarea produselor betalactamice fabricate in afara UE.
http://www.wall-street.ro/articol/Companii/139772/cum-devine...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days23 hrs (2013-02-11 07:35:48 GMT)
--------------------------------------------------

Asta daca, intr-adevar, am inteles bine contextul (fabricarea de medicamente).

--------------------------------------------------
Note added at 14 days (2013-02-22 16:08:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere. Nu e nicio problema, sper doar ca ai vazut raspunsul in timp util pentru a-l folosi.
Selected response from:

Andreea Zlotea
Grading comment
Draga Andreea,
scuza-ma pentru intarzierea cu care notez raspunsul tau.
Iti multumesc mult.
Alexandra
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4peleti
Andreea Zlotea
3boabe diferite ca dimensiune
elena1310
Summary of reference entries provided
Andreea Zlotea

  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
boabe diferite ca dimensiune


Explanation:
Dacă este vorba despre semințe, se acoperă cu un strat de soluție de polimer pentru a fi aduse la aceeași dimensiune (dar nu numai)

elena1310
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

2 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
peleti


Explanation:
Exista in tara noastra o sectie unica in productia de medicamente. Este vorba despre peleti, care sunt sferule utilizate la producerea medicamentelor cu eliberare prelungita. Acestea sunt introduse in procesul de fabricatie, in timpul caruia sunt acoperite prin pulverizare de mai multe si diverse straturi de substanta activa si straturi de protectie, in functie de medicamentul aflat in procesul de fabricatie.(...) Sunt sfere de zahar, acoperite cu diferite straturi, care ajuta la eliberarea substantei active exact acolo unde este necesar.
http://www.paginafarmacistilor.ro/stiri-pharma/sectie-peleti...

Fabrica *** Romania a inaugurat anul acesta o noua sectie de productie medicamente pe baza de peleti (pentru produse precum omeprazol, tamsulosin), o tehnologie de fabricatie de ultima generatie, unica pe piata locala, dar si un nou laborator, care serveste drept Centru European al *** pentru Controlul si Eliberarea produselor betalactamice fabricate in afara UE.
http://www.wall-street.ro/articol/Companii/139772/cum-devine...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days23 hrs (2013-02-11 07:35:48 GMT)
--------------------------------------------------

Asta daca, intr-adevar, am inteles bine contextul (fabricarea de medicamente).

--------------------------------------------------
Note added at 14 days (2013-02-22 16:08:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere. Nu e nicio problema, sper doar ca ai vazut raspunsul in timp util pentru a-l folosi.

Andreea Zlotea
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Draga Andreea,
scuza-ma pentru intarzierea cu care notez raspunsul tau.
Iti multumesc mult.
Alexandra




Reference comments


4 hrs
Reference

Reference information:
In a preferred embodiment, the pharmaceutical composition of the proanthocyanidin polymer composition is provided as enteric coated beads in hard-shell gelatin capsules. The proanthocyanidin polymer beads are prepared by mixing a proanthocyanidin polymer composition with hydroxypropylmethylcellulose and layering the mixture onto nonpareil seeds (sugar spheres).http://www.patentlens.net/patentlens/patents.html?patnums=EP...

NONPAREIL: Pelete foarte mici de zahar colorat, folosite la decorarea prajiturilor, cozonacilor, bomboanelor, etc.
http://ghid-culinar.demo.dow-media.com/dictionar-gastronomic...

Andreea Zlotea
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search