bulletin board

Romanian translation: afiş

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bulletin board
Romanian translation:afiş
Entered by: meirs

19:55 Aug 18, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Science - Science (general)
English term or phrase: bulletin board
Pentru prevenirea accidentelor pe masini trebuie postate 'bulletin boards'. Merci
Vertrad
Romania
afiş
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2011-08-18 20:13:57 GMT)
--------------------------------------------------

tablou de afişaj
Selected response from:

meirs
Israel
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2panou de afisaj / avizier
cristina musat
4avizier
Bogdan Burghelea
1afiş
meirs


Discussion entries: 3





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
afiş


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2011-08-18 20:13:57 GMT)
--------------------------------------------------

tablou de afişaj

meirs
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
avizier


Explanation:
"Bulletin board" este acea tablă pe care se publică diferite anunţuri interne (în birouri, în şcoli, etc.).

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
panou de afisaj / avizier


Explanation:
nu exista o terminologie standard - in fabrici se denumesc diferit

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2011-08-19 10:04:30 GMT)
--------------------------------------------------

exista astfel de panouri in apropierea unui grup de masini - pe ele exista sectiuni pentru diferite aspecte relevante - printre care securitatea muncii - apare nr de zile fara accidente, sau graficul incidentelor, sau recomandari etc.

cristina musat
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Malina Alexandra Pricop: Si eu m-am gandit initial la panouri in apropierea unui grup de masini (sau cum sunt cele de pe marginea soselelor), dar nu pot sa-mi imaginez cum vine un avizier pe o masina.
58 mins

agree  Éva Szilágyi
3 days 20 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search