stand-off plate

Romanian translation: placuta distantier

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stand-off plate
Romanian translation:placuta distantier
Entered by: alina851

16:31 Nov 19, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Science (general) / tehnic
English term or phrase: stand-off plate
buna ziua.
termenul este dintr-o schema cu componentele unei carcase de rotor in cadrul unui utilaj de tocare deseuri. daca ma puteti ajuta, v-as fi recunoscatoare. va multumesc
alina851
placuta distantier
Explanation:
Nefiind date mai multe detalii, nu pot da decat termenul de mai sus.
Sper sa fie de folos
Selected response from:

William Padina
Romania
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1placuta distantier
William Padina
3plăcuță de nivelare
lanark


  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
placuta distantier


Explanation:
Nefiind date mai multe detalii, nu pot da decat termenul de mai sus.
Sper sa fie de folos


    Reference: http://www.scritube.com/tehnica-mecanica/STUDIUL-STRANGERII-...
William Padina
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc!
Notes to answerer
Asker: In contextul de fata (din pacate nu am mai mult context, fiind vb. despre scheme), aceasta este traducerea.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
8 days

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
plăcuță de nivelare


Explanation:
Plăcuțele de nivelare sunt folosite în combinație cu o nivelă pentru nivelarea unor dispozitive mse etc. În cazul în care ai o diferență de nivel al pardoselii și vrei să așezi o masă, un picior poate rămâne în aer. Sub piciorul nestabil poți să pui o plăcuță de nivelare și astfel masa ta este stabilă.


    Reference: http://www.deckplans.com/hanger-brackets-and-stand-off-plate...
lanark
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search