loosely integrate

Romanian translation: integrează parţial

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:loosely integrate
Romanian translation:integrează parţial
Entered by: Cristina Balmus

11:42 Sep 10, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Science - Science (general)
English term or phrase: loosely integrate
Many of existing applications are examples that loosely integrate GIS/GPS, such as
low cost in-car navigation systems. However, other current industrial applications use
embedded or deeply integrated GIS and GPS.
Cristina Balmus
Romania
integrează parţial (slab)
Explanation:
Multe dintre aplicaţiile existente sunt exemple de sisteme cu tehnologie GIS/GPS parţial (slab) integrată.

4) După gradul de integrare:
-sisteme informatice insulare (singulare);
-sisteme informatice parţial integrate, la nivelul structurii organizatorice:
-pe orizontală, la acelaşi nivel decizional;
-pe verticală, la nivel de activităţi de bază;
-sisteme informatice total integrate:
-pe orizontală, la toate nivelurile decizionale;
-pe verticală, la nivelul activităţii de ansamblu din organizaţie.
Selected response from:

Cristina Crişan
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6integrează parţial (slab)
Cristina Crişan
4 +1grad scăzut de integrare
bogdanlaurent


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
integrează parţial (slab)


Explanation:
Multe dintre aplicaţiile existente sunt exemple de sisteme cu tehnologie GIS/GPS parţial (slab) integrată.

4) După gradul de integrare:
-sisteme informatice insulare (singulare);
-sisteme informatice parţial integrate, la nivelul structurii organizatorice:
-pe orizontală, la acelaşi nivel decizional;
-pe verticală, la nivel de activităţi de bază;
-sisteme informatice total integrate:
-pe orizontală, la toate nivelurile decizionale;
-pe verticală, la nivelul activităţii de ansamblu din organizaţie.


    Reference: http://facultate.regielive.ro/cursuri/calculatoare/sisteme_i...
Cristina Crişan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cosmin Băduleţeanu
15 mins
  -> Mulţumesc!

agree  L_popeanu
18 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Adriana Andronache
54 mins
  -> Mulţumesc!

agree  meirs: Sau in mod lejer
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Sandra & Kenneth Grossman: partial, intr-o oarecare masura, mai mult sau mai putin, etc. (n-as zice slab)
21 hrs
  -> Mulţumesc. E greu de redat sensul într-un cuvânt. Sisteme "adăugite", cărora li se adaugă o funcţionalitate printr-o soluţie rapidă, economică şi, evident, cu compromisuri.

agree  RODICA CIOBANU
1 day 4 hrs
  -> Mulţumesc!

1 day 8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
grad scăzut de integrare


Explanation:
Mi se pare că aici e preferabilă o refrazare care să folosească formula: aplicaţii cu un grad scăzut/ridicat de integrare a tehnologiei GIS/GPS

bogdanlaurent
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc! Mi a fost de folos si varianta pe care mi ati propus o pentru o alta formulare intalnita. As fi vrut sa impart punctele.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Colibaba
1 day 10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search