PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

mindfulness meditation

Romanian translation: meditaţie mindfulness

07:10 Aug 17, 2016
English to Romanian translations [PRO]
Psychology
English term or phrase: mindfulness meditation
Multumesc!
chemfren
Romania
Romanian translation:meditaţie mindfulness
Explanation:
Puteti utiliza una dintre variantele: meditaţie mindfulness (conştiinţă plină), meditaţie de tip mindfulness sau meditaţie prin tehnica mindfulness. Eu aş folosi prima varinată, cu sau fără traducerea din paranteză.

Câteva referinţe:

http://www.romedic.ro/psiholog-daria-muresan/articol/14361
http://www.la-psiholog.ro/info/psihoterapie-cognitiv-comport...
http://www.psiho-helpline.ro/interventie-clinica/articole/a-...

Selected response from:

Loredana Arama
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2meditaţie mindfulness
Loredana Arama
4meditație de tip „deplină conștiință”
TRAD Melina


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
meditaţie mindfulness


Explanation:
Puteti utiliza una dintre variantele: meditaţie mindfulness (conştiinţă plină), meditaţie de tip mindfulness sau meditaţie prin tehnica mindfulness. Eu aş folosi prima varinată, cu sau fără traducerea din paranteză.

Câteva referinţe:

http://www.romedic.ro/psiholog-daria-muresan/articol/14361
http://www.la-psiholog.ro/info/psihoterapie-cognitiv-comport...
http://www.psiho-helpline.ro/interventie-clinica/articole/a-...



Loredana Arama
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Octavia Veresteanu
6 mins
  -> Multumesc.

agree  Manuela Cojocariu
2 days 4 hrs

3 days 8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
meditație de tip „deplină conștiință”


Explanation:
Aș spune eu, pe românește.
„Daca trece energia din emotii prin corp, emotiile se manifesta fara sa faca rau. Sa ne miscam, asadar, in spirit mindfulness, in deplina constiinta.”- http://www.romedic.ro/psiholog-daria-muresan/articol/14361

TRAD Melina
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search