as a matter of product liability

Romanian translation: în ceea ce priveşte răspunderea pentru produse(le defectuoase)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:as a matter of product liability
Romanian translation:în ceea ce priveşte răspunderea pentru produse(le defectuoase)
Entered by: Claudia Coja

08:25 Aug 24, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Printing & Publishing
English term or phrase: as a matter of product liability
Este o formulare specifica domeniului editorial, care suna asa:

[...] neither the Publisher nor the authors, contributors, or editors, assume any liability for any injury and/or damage to persons or property as a matter of product liability, negligence, or otherwise [...]

neglijenta producatorului?
riscul de neconformitate a produsului?
Sorana_M.
Romania
în ceea ce priveşte răspunderea pentru produse(le defectuoase)
Explanation:
"... în ceea ce priveşte/cu privire la răspunderea pentru produsele defectuoase..."

Raspunderea pentru produse defectuoase
http://www.raspunsurijuridice.ro/raspunderea-pentru-produse-...

The Lovells study on product liability in the European Union13 and the Commission’s third report on the application of the [...] eur-lex.europa.eu
Studiul Lowells asupra răspunderii privind produsele în Uniunea Europeană13 și cel de-al treilea raport al Comisiei privind [...]
[...] the Directive, the Commission must regularly review the effectiveness of the legal framework governing product liability. eur-lex.europa.eu
În conformitate cu articolul 21 din directivă, Comisia examinează periodic eficacitatea cadrului juridic al răspunderii pentru produse.

http://ro.linguee.com/engleză-română/traducere/product liabi...
Selected response from:

Claudia Coja
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1în cadrul responsabilitǎţii fabricantului/producǎtorului
Ligia Mihaiescu
4determinata de responsabilitatea de productie
Lorena Chirita
4din vina produsului
Aug. Dragoste
4în ceea ce priveşte răspunderea pentru produse(le defectuoase)
Claudia Coja


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
în cadrul responsabilitǎţii fabricantului/producǎtorului


Explanation:
Cf. Linguee

--------------------------------------------------
Note added at 19 minutes (2014-08-24 08:44:28 GMT)
--------------------------------------------------

...decurgând din...

--------------------------------------------------
Note added at 25 minutes (2014-08-24 08:50:36 GMT)
--------------------------------------------------

în cadrul responsabilitǎţii fabricantului/producǎtorului referitoare la fiabilitatea produsului, neglijenţǎ sau altele

--------------------------------------------------
Note added at 25 minutes (2014-08-24 08:50:55 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.linguee.com/english-french?query=product liabilit...


    Reference: http://www.linguee.com/english-french/search?source=auto&que...
Ligia Mihaiescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Octavia Veresteanu
7 hrs
  -> Multumesc, Maria.

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
din vina produsului


Explanation:
[...] neither the Publisher nor the authors, contributors, or editors, assume any liability for any injury and/or damage to persons or property as a matter of product liability, negligence, or otherwise [...]=...nici tipografia, nici autorii, sau cei care au contribuit, sau editorii, nu-și asumă nici o responsabilitate pentru orice daună, sau pagubă adusă persoanelor sau proprietății ca fiind din vina produsului, neglijenței sau altfel...

Aug. Dragoste
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 11

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
în ceea ce priveşte răspunderea pentru produse(le defectuoase)


Explanation:
"... în ceea ce priveşte/cu privire la răspunderea pentru produsele defectuoase..."

Raspunderea pentru produse defectuoase
http://www.raspunsurijuridice.ro/raspunderea-pentru-produse-...

The Lovells study on product liability in the European Union13 and the Commission’s third report on the application of the [...] eur-lex.europa.eu
Studiul Lowells asupra răspunderii privind produsele în Uniunea Europeană13 și cel de-al treilea raport al Comisiei privind [...]
[...] the Directive, the Commission must regularly review the effectiveness of the legal framework governing product liability. eur-lex.europa.eu
În conformitate cu articolul 21 din directivă, Comisia examinează periodic eficacitatea cadrului juridic al răspunderii pentru produse.

http://ro.linguee.com/engleză-română/traducere/product liabi...

Claudia Coja
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 10

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
determinata de responsabilitatea de productie


Explanation:
PRODUCTS LIABILITY – Refers to the legal liability of manufacturers and sellers to compensate
buyers, users and even bystanders for damages or injuries suffered because of defects in goods purchased.
RESPONSABILITATEA DE PRODUCTIE - Se refera la responsabilitatea legala a fabricantilor si
vanzatorilor de a-I compensa pe cumparatori si pe cei care folosesc bunurile, chiar si pe spectatori pentru
pagubele si vatamarile suferite din cauza defectelor bunurilor cumparate


    Reference: http://www.saccourt.ca.gov/general/legal-glossaries/docs/rom...
Lorena Chirita
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search