slug

Romanian translation: reglet

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:slug
Romanian translation:reglet
Entered by: Diana Casu

08:17 Jan 19, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing / setting a form
English term or phrase: slug
E vorba de o piesa metalica folosita in formarea matritei tipografice.
Iata definitia in engleza:

Slug in Printing
a. A strip of type metal, less than type-high and thicker than a lead, used for spacing.
b. A line of cast type in a single strip of metal.

Am cautat si-am tot cautat. Poate cineva va avea mai mult noroc...
Multumesc mult in avans
Emil Niculescu
United States
reglet
Explanation:
REGLÉT s.m. Piesă metalică folosită în tipografie la umplerea spațiilor libere dintre rânduri sau la umplerea spațiilor dintre formă și ramă.
Selected response from:

Diana Casu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1interlinie
marilors
4reglet
Diana Casu


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reglet


Explanation:
REGLÉT s.m. Piesă metalică folosită în tipografie la umplerea spațiilor libere dintre rânduri sau la umplerea spațiilor dintre formă și ramă.

Diana Casu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
interlinie


Explanation:
In dictionar traducerea pentru "lead" si "slug" este "interlinie".


    Reference: http://hallo.ro/search.do?d=en&l=ro&type=both&query=interlin...
marilors
Spain
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Doicin (X)
56 mins
  -> Multumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search