point flash

Romanian translation: Spot luminos

15:35 Jan 5, 2015
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts) / imagistica dentara
English term or phrase: point flash
A point flash can be used to create drama and give more of a 3D look to our image. It also emphasizes surface topography
Aura Cherecheș
Romanian translation:Spot luminos
Explanation:
Traducerea exacta a inceputului textului:
Un spot luminos poate sa fie folosit pentru a crea ....



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2015-01-05 18:02:25 GMT)
--------------------------------------------------

Eu sunt fizician si termenul il intainesc destul de des.
Selected response from:

Valentin valentin68
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Spot luminos
Valentin valentin68
3blitz punctual
cyr-traductions


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Spot luminos


Explanation:
Traducerea exacta a inceputului textului:
Un spot luminos poate sa fie folosit pentru a crea ....



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2015-01-05 18:02:25 GMT)
--------------------------------------------------

Eu sunt fizician si termenul il intainesc destul de des.

Valentin valentin68
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Manescu Alexandra
14 hrs

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs

agree  Augustin Dragoste
1 day 54 mins

disagree  cyr-traductions: nu cred ca e vorba de spot luminos pentru ca ar fi utlizat termenul spotlight. E un tip de blitz utlizat pentru fotografiile dentare. Francezii l-au tradus ponctuel.
5 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
blitz punctual


Explanation:
Am gasit referinta in franceza. In cazul in care ajuta:

Photographie numérique dentaire – Part. I Réglages de votre ...

1 oct. 2013 ... Le flash ponctuel qui lui est associé, une caractéristique unique de ce système, permet de monter le flash en permanence sur l'appareil et de ...

www.dental-tribune.com/articles/specialities/general_dentis... eil_photo_et_des_systemes_declairage.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 heure (2015-01-05 16:39:02 GMT)
--------------------------------------------------

In româna am gasit termenul ''balans de alb punctual'' pentru aparatele de fotografiat.

Nikon D7100 Body - FotoHobby

Funcţii pentru utilizare accesibilă: buton „i” îmbunătăţit şi balans de alb punctual pentru setarea rapidă şi precisă a balansului de alb când fotografiaţi cu ...

www.fotohobby.ro/aparate-foto-digitale/dslr--digital-single...

--------------------------------------------------
Note added at 1 heure (2015-01-05 16:40:29 GMT)
--------------------------------------------------

Legatura completa spre materialul in limba franceza:

http://www.dental-tribune.com/articles/specialities/general_...

--------------------------------------------------
Note added at 5 jours (2015-01-10 23:08:37 GMT)
--------------------------------------------------

Material despre fotografii dentare:

http://www.clujulmedical.umfcluj.ro/index.php/cjmed/article/...

În acest articol se menționează utilizarea unui blitz circular. În articolul francez se menționează utilizarea blițului circular și a celui ''punctual''.



cyr-traductions
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search