log

Romanian translation: sul

05:27 May 27, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
English term or phrase: log
Paper log saw
The machice is constructed of the following parts :
Log channels and pusher
Log Drive belts
Log Clamps

The logs are discharged from the log loader in feed channels of the log saw aluminium sections
Multumesc!
Carmen Lapadat
Romania
Romanian translation:sul
Explanation:
suluri la plural - este vorba de suluri de hârtie
Selected response from:

meirs
Israel
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rola/ role (hârtie)
Irina Lazarescu
3 +2sul
meirs


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
sul


Explanation:
suluri la plural - este vorba de suluri de hârtie


    Reference: http://www.krystian.us/1090/masina-standard-pentru-rebobinar...
meirs
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Doicin (X)
2 hrs

agree  RODICA CIOBANU
3 hrs

1 day 23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
rola/ role (hârtie)


Explanation:



www.papet.ro/...hartie/167~role-plotter/2408-rola-hartie-pl...


Caracteristici: culoare: alb dimensiune: 914 mm x 50 m compatibilitate: plottere, imprimante laser ingineresti,copiatoare de planse ambalaj: rola de 50 metri ...

Hartie Plotter - Role Hartie Pentru Plotter | OfficeDirect
www.officedirect.ro/produse-din-hartie/role-hartie-pentru-p...


10+ elemente – Lungime role hartie pentru plotter - 50 sau 175 metri.
Rola hartie plotter, 90 g/mp, A1+, 610 mm x 45 m, XEROX
Gramaj ...



Rola hartie plotter, 75 g/mp, A3, 297 mm x 175 m, XEROX 1501014
Gramaj ...




Hartie in formate mari , Hartie Plotter
www.biroticaonline.ro/papetarie-birotica-hartie/hartie-plot...





Blocaţi toate rezultatele pentru www.biroticaonline.ro

15+ elemente – În curs de procesare... Papetarie Birotica · Acasă Despre noi ...



Rola hartie pentru copiator si imprimanta A3, 75 g/mp, 297mm x 175m, XEROX



Rola hartie pentru plotter A1+, 90 g/mp, 610mm x 45m, XEROX
1. www.papet.ro/...hartie/167~role-plotter/2408-rola-hartie-pl... cache
Caracteristici: culoare: alb dimensiune: 914 mm x 50 m compatibilitate: plottere, imprimante laser ingineresti,copiatoare de planse ambalaj: rola de 50 metri ...
2. Hartie Plotter - Role Hartie Pentru Plotter | OfficeDirect
www.officedirect.ro/produse-din-hartie/role-hartie-pentru-p... cache
10+ elemente – Lungime role hartie pentru plotter - 50 sau 175 metri.
Rola hartie plotter, 90 g/mp, A1+, 610 mm x 45 m, XEROX 1501021 Gramaj ...
Rola hartie plotter, 75 g/mp, A3, 297 mm x 175 m, XEROX 1501014 Gramaj ...
3. Hartie in formate mari , Hartie Plotter
www.biroticaonline.ro/papetarie-birotica-hartie/hartie-plot... cache
Blocaţi toate rezultatele pentru www.biroticaonline.ro
15+ elemente – În curs de procesare... Papetarie Birotica • Acasă Despre noi ...
Rola hartie pentru copiator si imprimanta A3, 75 g/mp, 297mm x 175m, XEROX
Rola hartie pentru plotter A1+, 90 g/mp, 610mm x 45m, XEROX




Irina Lazarescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search