Paper log saw

Romanian translation: fierăstrău de rulouri de hârtie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Paper log saw
Romanian translation:fierăstrău de rulouri de hârtie
Entered by: Carmen Lapadat

04:03 May 27, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
English term or phrase: Paper log saw
Un utilaj in industria hartiei

Multumesc !
Carmen Lapadat
Romania
fierăstrău de rulouri de hârtie
Explanation:
ghicesc după poze din Google

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-05-27 05:34:16 GMT)
--------------------------------------------------

”de suluri” sună mai bine
Selected response from:

meirs
Israel
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5cuțit de tăiere pentru role de hârtie
Irina Lazarescu
1 +1fierăstrău de rulouri de hârtie
meirs


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
paper log saw
fierăstrău de rulouri de hârtie


Explanation:
ghicesc după poze din Google

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-05-27 05:34:16 GMT)
--------------------------------------------------

”de suluri” sună mai bine

meirs
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU: fierastrau pentru suluri de hartie
3 hrs

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
paper log saw
cuțit de tăiere pentru role de hârtie


Explanation:
din specificatia tehnică a unui producator de utilaje pentru fabricarea hârtiei:

GRUPUL DE TAIERE

Tip :Contracutite actionate- individual
Sistem de incarcare/ alimentare cutite :Pneumatic
Sistem de pozitionare :Manual
Diametru cutite :180 mm
Diametru contracutite :250 mm
Numar cutite :Vezi Cap “Caracteristici principale”
Latime min. de taiere :Vezi Cap “Caracteristici principale”


Irina Lazarescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search