collating

Romanian translation: ambalare role (hârtie)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:collating
Romanian translation:ambalare role (hârtie)
Entered by: Carmen Lapadat

04:17 Nov 13, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
English term or phrase: collating
the machine will be supplied with the following main groups :
( bundler )

packs collating - by an elevating conveyor
suitable for all configurations


Multumesc !
Carmen Lapadat
Romania
ambalare role (hârtie)
Explanation:
din specificația tehnică a unui producător de utilaje pentru fabricarea hârtiei:

VALT DE INTRARE PENTRU TENSIONAREA HARTIEI

Sistemul de actionare al valtului de intrare pentru tensioanrea hartiei in sectiunea grupului de taiere este fabricat in conformitate cu urmatoarele specificatii tehnice:
 1 Rola conducatoare montata pe valtul de intrare pentru tensionarea hartiei;
 Sistem de control al tensiunii din curea;
 Curea lata.


VALT DE IESIRE PENTRU TENSIONAREA HARTIEI

Sistemul de actionare al valtului de iesire din sectiunea grupului de taiere este fabricat in conformitate cu urmatoarele specificatii tehnice:
 1 Rola conducatoare montata pe valtul de iesire pentru tensionarea hartie;
 Sistem de control tensiune curea;
 Curea lata.

TAMBURI DE INFASURARE FINALA

Grup de actionare mecanic pentru fiecare din urmatoarele role conducatoare
 Primul tambur de infasurare
 Al doilea tambur de infasurare
este alcatuit din ......
Primul tambur reprezinta rola iar al doilea reprezintă ambalajul rolei de hârtie (face numai cateva rotatii)
Selected response from:

Irina Lazarescu
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ambalare role (hârtie)
Irina Lazarescu
3aranjarea baloților (într-o anumită ordine)
Adela Porumbel


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
aranjarea baloților (într-o anumită ordine)


Explanation:
Cred că e prea puțin context.

Aranjarea baloților (pachetelor etc.) într-o anumită ordine.


    Reference: http://hallo.ro/search.do?d=en&l=ro&type=both&query=collatin...
Adela Porumbel
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ambalare role (hârtie)


Explanation:
din specificația tehnică a unui producător de utilaje pentru fabricarea hârtiei:

VALT DE INTRARE PENTRU TENSIONAREA HARTIEI

Sistemul de actionare al valtului de intrare pentru tensioanrea hartiei in sectiunea grupului de taiere este fabricat in conformitate cu urmatoarele specificatii tehnice:
 1 Rola conducatoare montata pe valtul de intrare pentru tensionarea hartiei;
 Sistem de control al tensiunii din curea;
 Curea lata.


VALT DE IESIRE PENTRU TENSIONAREA HARTIEI

Sistemul de actionare al valtului de iesire din sectiunea grupului de taiere este fabricat in conformitate cu urmatoarele specificatii tehnice:
 1 Rola conducatoare montata pe valtul de iesire pentru tensionarea hartie;
 Sistem de control tensiune curea;
 Curea lata.

TAMBURI DE INFASURARE FINALA

Grup de actionare mecanic pentru fiecare din urmatoarele role conducatoare
 Primul tambur de infasurare
 Al doilea tambur de infasurare
este alcatuit din ......
Primul tambur reprezinta rola iar al doilea reprezintă ambalajul rolei de hârtie (face numai cateva rotatii)

Irina Lazarescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
53 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search