bag filler

Romanian translation: instalatie de insacuit

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bag filler
Romanian translation:instalatie de insacuit
Entered by: Carmen Lapadat

12:04 Nov 8, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
English term or phrase: bag filler
M-am gandit la : '' Masina de insacuit'' .....
( hartie )
Multumesc !
Carmen Lapadat
Romania
instalatie de insacuit
Explanation:
Cântărit şi însăcuit brut - Tip MP-ZBGC | Metripond Plus Kft.





www.metripondplus.hu/termekek.php?termek... - Translate this page


Instalaţie de însăcuit cu dozator în două trepte, cu doze tensiometrice, echipament electronic digital cu autocorecţie. Recomandăm pentru capacita mai mică, ...
Selected response from:

GGruia
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2instalatie de insacuit
GGruia
5instalatie de ambalare in baloti/ role
Irina Lazarescu


Discussion entries: 5





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
instalatie de insacuit


Explanation:
Cântărit şi însăcuit brut - Tip MP-ZBGC | Metripond Plus Kft.





www.metripondplus.hu/termekek.php?termek... - Translate this page


Instalaţie de însăcuit cu dozator în două trepte, cu doze tensiometrice, echipament electronic digital cu autocorecţie. Recomandăm pentru capacita mai mică, ...


GGruia
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Irina Lazarescu: va rog sa-mi spuneti unde ati vazut, en gross sau en detail, hartie ambalata la saci ?
14 hrs

agree  Calugaru Alina Maria
1 day 5 hrs
  -> Multumesc frumos

agree  elena1310
1 day 13 hrs
  -> Multumesc frumos

agree  Iosif JUHASZ
10 days
  -> Multumesc frumos

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
instalatie de ambalare in baloti/ role


Explanation:
La referinta web sunt detalii despre singurul producator de hartie din Romania. Site-ul are si varianta in limba engleza pentru termeni provind produsele si tehnologia.


    Reference: http://www.ecopaper.ro/content/html/home.htm
Irina Lazarescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search