provisions

Romanian translation: dispozitive-anexa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:provisions
Romanian translation:dispozitive-anexa
Entered by: Carmen Lapadat

14:22 Jun 13, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
English term or phrase: provisions
the machine is automatic and includes the modular features and provisions to wrap double layer pack formats

ce sens are ''provisions'' aici ?
Multumesc!
Carmen Lapadat
Romania
dispozitive-anexa
Explanation:
Pe langa capete de ambalare- prevazute musai cu fotocelule- sunt necesare si role pentru stratul de carton de baza(in general din hartie reciclata) si stratul de carton alb sau colorat care asigura design-ul final al ambalajului (forma, culoare, inscriptionare, etc).
Cred ca este vorba de instalatie pentru producere ambalaje din catron dublu stratificat . Eu am lucrat un timp pe o instatie de ambalaje din carton triplu stratificat.
Selected response from:

Irina Lazarescu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dispozitive-anexa
Irina Lazarescu
4dispoziții
Constantinos Faridis (X)


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dispoziții


Explanation:
C-363/07 C-362/07 – Hotărâre 2008-12-11 Kip Europe și alții Tarif ...

14 Apr 2011 ... 5 Partea întâi a NC cuprinde un ansamblu de dispoziții preliminare. ... și care încorporează o mașină automată de prelucrare a datelor ... și modulul scaner conferindu‑le caracteristicile esențiale. ..... la poziția corespunzătoare modulului care le conferă aparatelor menționate caracterul esențial. ...
www.europeana.ro/.../c-36307-c-36207-hotarare-2008-12-11-ki...

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dispozitive-anexa


Explanation:
Pe langa capete de ambalare- prevazute musai cu fotocelule- sunt necesare si role pentru stratul de carton de baza(in general din hartie reciclata) si stratul de carton alb sau colorat care asigura design-ul final al ambalajului (forma, culoare, inscriptionare, etc).
Cred ca este vorba de instalatie pentru producere ambalaje din catron dublu stratificat . Eu am lucrat un timp pe o instatie de ambalaje din carton triplu stratificat.

Irina Lazarescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search