https://wiki.proz.com/kudoz/english-to-romanian/mining-minerals-gems/1584970-roller-cutter-drilling.html

roller cutter drilling

Romanian translation: forare cu haveza rotativă

19:36 Oct 9, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mining & Minerals / Gems / roller cutter drilling
English term or phrase: roller cutter drilling
The results governed the use of roller cutter drilling to be prevailing for many years.
Aha cucu
Romanian translation:forare cu haveza rotativă
Explanation:
este doar o sugestie. nu stiu corespondentul exact şi nu l-am găsit nici in dicţionare.
Selected response from:

cornelia mincu
Romania
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5varind cu facalet taietor
Could-you
4 +1forare cu haveza rotativă
cornelia mincu


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
forare cu haveza rotativă


Explanation:
este doar o sugestie. nu stiu corespondentul exact şi nu l-am găsit nici in dicţionare.

cornelia mincu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Wright: Eu as zice mai degraba 'sfredelire', pentru ca 'forare' se foloseste mai mult in ind. petroliera. 'Haveza' este OK. Nu sunt insa 100% sigura ca 'roller' este 'rotativa' (am gasit 'rotating cutter' pt. '...rotativa'), dar nici eu nu am gasit ceva mai bun
9 hrs
  -> da, asa este, forare se foloseste in industria petroliera mai mult. dictionarul tehnic englez-roman editia 2004 traduce drilling cu perforare, sondare, sfredelire. roller este tradus ca rola, cilindru, rulou. s-ar putea spune haveza cilindrica?

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
varind cu facalet taietor


Explanation:
Este foarte specializat:-))) dar sper sa fiu de ajutor


    Reference: http://www.cuvant.ro/dict_gen.html
Could-you
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: