Speech and language therapist

Romanian translation: logoped

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Speech and language therapist
Romanian translation:logoped
Entered by: John Farebrother

12:53 Nov 2, 2019
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Speech and language therapist
Speech and language therapy provides treatment, support and care for children and adults who have difficulties with communication, or with eating, drinking and swallowing.
Speech and language therapists (SLTs) are allied health professionals. They work with parents, carers and other professionals, such as teachers, nurses, occupational therapists and doctors.
John Farebrother
United Kingdom
logoped
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2019-11-02 13:02:52 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.terapiastrategica.ro/ce-este-logopedia-si-ce-fac...

Logopedul este specialistul care se ocupa de terapia tulburarilor de vorbire si limbaj. Acesta identifica problema, elaboreaza metodele de recuperare si supervizeaza activitatile de recuperare care se impun in functie de diagnostic. Desi problemele de limbaj apar in majoritate la copii, sunt si situatii de adulti care au nevoie de ajutorul unui logoped. Mai ales daca in copilarie a avut aceste probleme si nu le-a putut trata la un specialist. Este posibil si ca adultul sa fi avut probleme mai tarziu si acum sa fie prima oara pus in ipostaza de a cere ajutor. Problemele de vorbire pot aparea in urma unui accident, soc emotional dar si de la o problema de auz. Daca o persoana nu aude bine, nu percepe corect sunetele si incepe sa aiba probleme de vorbire.
Selected response from:

Simona Pop
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3logoped
Simona Pop
5terapeut logoped
Diana Wright


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
speech and language therapist
terapeut logoped


Explanation:
The term "logoped" is sometimes used on its own.
Another option would be "terapeut specializat în logopedie”.


Diana Wright
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
speech and language therapist
logoped


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2019-11-02 13:02:52 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.terapiastrategica.ro/ce-este-logopedia-si-ce-fac...

Logopedul este specialistul care se ocupa de terapia tulburarilor de vorbire si limbaj. Acesta identifica problema, elaboreaza metodele de recuperare si supervizeaza activitatile de recuperare care se impun in functie de diagnostic. Desi problemele de limbaj apar in majoritate la copii, sunt si situatii de adulti care au nevoie de ajutorul unui logoped. Mai ales daca in copilarie a avut aceste probleme si nu le-a putut trata la un specialist. Este posibil si ca adultul sa fi avut probleme mai tarziu si acum sa fie prima oara pus in ipostaza de a cere ajutor. Problemele de vorbire pot aparea in urma unui accident, soc emotional dar si de la o problema de auz. Daca o persoana nu aude bine, nu percepe corect sunetele si incepe sa aiba probleme de vorbire.

Simona Pop
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 92
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Virág-Lilla Rácz
27 mins
  -> Mulțumesc!

agree  Mihaela Ghitescu
20 hrs
  -> Mulțumesc!

agree  Ivona Tillett
1 day 21 hrs
  -> Mulțumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search