clipper system

Romanian translation: sistem de foarfece/ghilotină

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:clipper system
Romanian translation:sistem de foarfece/ghilotină
Entered by: Carmen Lapadat

06:32 Dec 3, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: clipper system
the core jointer consists of :
before and after edge clipper system
glue device

masina furnir
multumesc
Carmen Lapadat
Romania
sistem de foarfece/ghilotină
Explanation:
veneer clipper = foarfece de furnir

http://www.dictionar-online.ro/roman_englez.php?id=foarfece ...

„conducator utilaj (foarfece- ghilotina) pentru taiat furnir

Compania: S.C. Colemn SA

12/1996 - 09/2008 Toplita, ROMANIA
Domeniul: Productie
Responsabilitati: Execut reglaje la masina in functie de dimensiunile primite.Raspund de pornirea/Oprirea utilajului.Raspund de linie de calitate pentru materialul taiat.Execut schimbarea cutitelor si ungerea cu vaselina a utilajului. ”
http://www.myjob.ro/cv/941904/


--------------------------------------------------
Note added at 2 days20 mins (2011-12-05 06:53:22 GMT)
--------------------------------------------------

„SH__Tehnica pentru furnir si folii > Foarfece ghilotina pentru furnir”

http://www.oxo.ro/index.php?action=levelbrowser&SID=f548464c...
Selected response from:

Florin Ioan Ular
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sistem de foarfece/ghilotină
Florin Ioan Ular
4sisteme de tăiat/frezat
roberto_sava


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sisteme de tăiat/frezat


Explanation:
sisteme de tăiat/frezat furnir

am pus un link către astfel de sisteme


    Reference: http://www.eet.ro/masiniptfurnir.html
roberto_sava
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sistem de foarfece/ghilotină


Explanation:
veneer clipper = foarfece de furnir

http://www.dictionar-online.ro/roman_englez.php?id=foarfece ...

„conducator utilaj (foarfece- ghilotina) pentru taiat furnir

Compania: S.C. Colemn SA

12/1996 - 09/2008 Toplita, ROMANIA
Domeniul: Productie
Responsabilitati: Execut reglaje la masina in functie de dimensiunile primite.Raspund de pornirea/Oprirea utilajului.Raspund de linie de calitate pentru materialul taiat.Execut schimbarea cutitelor si ungerea cu vaselina a utilajului. ”
http://www.myjob.ro/cv/941904/


--------------------------------------------------
Note added at 2 days20 mins (2011-12-05 06:53:22 GMT)
--------------------------------------------------

„SH__Tehnica pentru furnir si folii > Foarfece ghilotina pentru furnir”

http://www.oxo.ro/index.php?action=levelbrowser&SID=f548464c...

Florin Ioan Ular
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
2 days 5 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search