Organizational process position in the process taxonomy

Romanian translation: încadrarea proceselor organizaționale în taxonomia proceselor

12:26 Feb 21, 2020
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Register and Contracting of External Lawyers
English term or phrase: Organizational process position in the process taxonomy
Organizational process position in the process taxonomy

Este titlul unui capitol din document..

Aici, apar:

Level 1 Process: Legal and Corporate Affairs
Level 2 Process: Register of law firms and external lawyers advisory contracting

Mulțumesc!
Simona Pop
Romania
Romanian translation:încadrarea proceselor organizaționale în taxonomia proceselor
Explanation:
„Managementul producţiei necesită definirea proceselor critice Taxonomia proceselor.”
Selected response from:

Claudiu Ignuța-Ciuncanu
Romania
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4încadrarea proceselor organizaționale în taxonomia proceselor
Claudiu Ignuța-Ciuncanu
3poziție în cadrul ierarhiei proceselor organizaționale
Brindusa Simionescu


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
organizational process position in the process taxonomy
încadrarea proceselor organizaționale în taxonomia proceselor


Explanation:
„Managementul producţiei necesită definirea proceselor critice Taxonomia proceselor.”


    https://docplayer.gr/81392184-Conf-univ-dr-ing-dragos-mihai-pate-sisteme-avansate-de-managementul-productiei.html
Claudiu Ignuța-Ciuncanu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Mulțumesc!
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
organizational process position in the process taxonomy
poziție în cadrul ierarhiei proceselor organizaționale


Explanation:
Mi se pare că redă mai bine sensul și evită repetiția.




--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2020-02-21 17:14:32 GMT)
--------------------------------------------------

sau poziție în cadrul taxonomiei proceselor organizaționale

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2020-02-21 17:15:35 GMT)
--------------------------------------------------

sau
poziție în cadrul taxonomiei proceselor organizaționale


    https://econ.ubbcluj.ro/Scoala_Doctorala/rezumate/MATIS%20Cosmin%20Dumitru.pdf
Brindusa Simionescu
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search