payment certificate

Romanian translation: situatie de plata

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:payment certificate
Romanian translation:situatie de plata
Entered by: alyonarusu

06:47 Oct 10, 2015
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / contracts
English term or phrase: payment certificate
Buna!
Aceasta este o expresie dintr-un contract de intretinere a drumurilor. Iata si contextul:

Normally, in case of not reaching defined operational indicator for any of the activities, penalties should be applied to payment certificates.

Mersi!
alyonarusu
Moldova
situatie de plata
Explanation:
"Dupa terminarea lucrarilor Antreprenorul va inainta Dirigintelui de santier Situatia de plata, in care va fi evidentiata valoarea totala a lucrarilor executate conform contractului precum si alte sume la care Antreprenorul considera ca este indreptatit. Aceasta Situatie de plata va fi insotita de documente si justificari referitoare la sumele cerute la plata." -http://www.primariapitesti.ro/portal/arges/pitesti/stiri.nsf...$FILE/CAIET.SARCINI.-DIRIGINTE.SANTIER.pdf
Selected response from:

TRAD Melina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2situatie de plata
TRAD Melina
4 +1certificat de plată
Nina Scutelnic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
certificat de plată


Explanation:
.

Nina Scutelnic
Moldova
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aura Cherecheș
3 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
situatie de plata


Explanation:
"Dupa terminarea lucrarilor Antreprenorul va inainta Dirigintelui de santier Situatia de plata, in care va fi evidentiata valoarea totala a lucrarilor executate conform contractului precum si alte sume la care Antreprenorul considera ca este indreptatit. Aceasta Situatie de plata va fi insotita de documente si justificari referitoare la sumele cerute la plata." -http://www.primariapitesti.ro/portal/arges/pitesti/stiri.nsf...$FILE/CAIET.SARCINI.-DIRIGINTE.SANTIER.pdf

TRAD Melina
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 94

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ION CAPATINA
1 hr
  -> Mulțumesc!

agree  Annamaria Amik
1 day 1 hr
  -> Mulțumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search