direct or indirect change of control

Romanian translation: schimbare directă sau indirectă a controlului

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:direct or indirect change of control
Romanian translation:schimbare directă sau indirectă a controlului
Entered by: alyonarusu

08:54 Jan 19, 2016
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s) / distribution agreement
English term or phrase: direct or indirect change of control
Buna ziua!
Ajutati-ma va rog sa inteleg sensul unui alineat dintrun contract de distributie.
Iata si contextul:
This agreement can be terminated by the Company X if the Distributor disposes in whole or in part of its business (other than to its Affiliate) or if there is a publicly announced proposed or already consummated sirect or indirect change of control of the legal or beneficial ownership of that Party.

Multumesc frumos!
alyonarusu
Moldova
schimbare directă sau indirectă a controlului
Explanation:
Este vorba despre controlul exercitat de către acționari. De exemplu, dacă societatea X deține, să spunem, 51 % din societatea Y, prima o controlează pe a doua. Schimbarea controlului înseamnă schimbarea structurii acționariatului cu drept de control (pachete de acțiuni care conferă drept de control).
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2schimbare directă sau indirectă a controlului
Lucica Abil
3 +3orice modificare directă sau indirectă survenită la nivelul managementului // conducerii
Simona Pop


  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
orice modificare directă sau indirectă survenită la nivelul managementului // conducerii


Explanation:
...

Simona Pop
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 100

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Augustin Dragoste
19 mins
  -> Mulțumesc.

agree  Iosif JUHASZ
5 hrs
  -> Mulțumesc.

agree  RODICA CIOBANU
7 hrs
  -> Mulțumesc.

neutral  meirs: este vorba de schimb the actionari cu majoritate de vot/proprietari
11 hrs

1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
schimbare directă sau indirectă a controlului


Explanation:
Este vorba despre controlul exercitat de către acționari. De exemplu, dacă societatea X deține, să spunem, 51 % din societatea Y, prima o controlează pe a doua. Schimbarea controlului înseamnă schimbarea structurii acționariatului cu drept de control (pachete de acțiuni care conferă drept de control).

Example sentence(s):
  • any significant agreements to which the company is a party and which take effect, alter or terminate upon a change of control of the company following a takeover bid...
  • toate acordurile importante la care societatea este parte și care intră în vigoare, se modifică sau iau sfârșit în caz de schimbare a controlului societății ca urmare a unei oferte publice de cumpărare...

    Reference: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN-RO/TXT/?qid=145334...
Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 296

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Butas
4 days

agree  Tradeuro Language Services
7 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search