possible limitations

Romanian translation: posibile limitări

06:16 Mar 11, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: possible limitations
Qualifications:
The company is qualified to perform the installation and maintenance of the plants pursuant to Art..., with the exception of possible limitations listed in the following sections , as follows :
letter A ....
Multumesc !
Carmen Lapadat
Romania
Romanian translation:posibile limitări
Explanation:
Eu am intalnit si formularea asta...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-03-11 07:45:18 GMT)
--------------------------------------------------

ca si aici:
(thereby causing possible limitations under certain CAP schemes)/(cauzând astfel posibile limitări în cadrul anumitor scheme PAC).
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&ihmlang=...

http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&ihmlang=...
Selected response from:

Claudia Coja
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4posibile limitări
Claudia Coja
4 +3eventuale restricții
Cristiana Sima


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
eventuale restricții


Explanation:
In functie de textul si formularea de la "letter A.." se poate merge pe mai multe variante:

"cu respectarea eventualelor restictii listate in..."
sau
"cu exceptia situatiilor listate in sectiunile..."

Cred ca intelesul expresiei este foarte clar, pune probleme doar gasirea unei exprimari potrivite in lb. romana

Cristiana Sima
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj
21 hrs

agree  Andreea Saramet
3 days 6 hrs

agree  AB_DW
3 days 7 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
posibile limitări


Explanation:
Eu am intalnit si formularea asta...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-03-11 07:45:18 GMT)
--------------------------------------------------

ca si aici:
(thereby causing possible limitations under certain CAP schemes)/(cauzând astfel posibile limitări în cadrul anumitor scheme PAC).
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&ihmlang=...

http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&ihmlang=...

Claudia Coja
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 166
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Manescu Alexandra: sau limitări posibile
57 mins

agree  Simona Pop
3 hrs

agree  RODICA CIOBANU
8 hrs

agree  Ovidiu Martin Jurj
20 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search