PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

convector blower

Romanian translation: suflanta convectorului

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:convector blower
Romanian translation:suflanta convectorului
Entered by: Daniel Grigoras

21:33 Oct 23, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
English term or phrase: convector blower
The convector blower sucks air from above the heating element and blows it into the room.​
Andreea Birsan
Romania
suflanta convectorului
Explanation:
SUFLÁNTĂ, suflante, s. f. Compresor de aer sau de alte gaze debitate în cantități mari, folosit în siderurgie la alimentarea furnalelor înalte și a convertizoarelor.

CONVÉCTOR, convectoare, s. n. Aparat folosit pentru condiționarea aerului în cameră prin circulație forțată, compus dintr-o baterie de încălzire, una de răcire, un filtru de aer și un ventilator. [Pl. și: (m.) convectori] – Din fr. convecteur.
Selected response from:

Daniel Grigoras
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1suflanta convectorului
Daniel Grigoras
3convector
crina_petrican


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
convector


Explanation:
CONVÉCTOR, convectoare, s. n. Aparat folosit pentru condiționarea aerului în cameră prin circulație forțată, compus dintr-o baterie de încălzire, una de răcire, un filtru de aer și un ventilator. [Pl. și: (m.) convectori] – Din fr. convecteur.


    Reference: http://dexonline.ro/definitie/convector
    Reference: http://www.merriam-webster.com/dictionary/convector
crina_petrican
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
suflanta convectorului


Explanation:
SUFLÁNTĂ, suflante, s. f. Compresor de aer sau de alte gaze debitate în cantități mari, folosit în siderurgie la alimentarea furnalelor înalte și a convertizoarelor.

CONVÉCTOR, convectoare, s. n. Aparat folosit pentru condiționarea aerului în cameră prin circulație forțată, compus dintr-o baterie de încălzire, una de răcire, un filtru de aer și un ventilator. [Pl. și: (m.) convectori] – Din fr. convecteur.

Example sentence(s):
  • The convector blower sucks air from above the heating element...
  • Suflanta convectorului aspiră aerul de deasupra corpului de încălzire...
Daniel Grigoras
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wordbridge
1 hr
  -> mulțumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search